Κριτήρια αναζήτησης: περιγραφική αξιολόγηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: περιγραφική αξιολόγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teacher’s viewpoints on the pilot application of descriptive assessment in Primary Education in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα της αξιολόγησης των μαθητών είναι ένα ζήτημα πάντα επίκαιρο, αφού αποτελεί θέμα μεγάλου εκπαιδευτικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος. Η περιγραφική αξιολόγηση, ως μία μορφή αξιολόγησης, συνάδει απόλυτα με τις βασικές αρχές της σύγχρονης παιδαγωγικής, όπου η μαθησιακή διαδικασία βασίζεται στην εξατομικευμένη και διαφοροποιημένη διδασκαλία, ανάλογα με τα ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών. Σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation into the perceptions of Primary Education teachers of Attica regarding the institution of the evaluation of the primary school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Μαντζουράνη, Αφροδίτη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα σχετικά με το θεσμό της αξιολόγησης μαθητών. Για το σκοπό αυτό τέθηκαν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα: α) πόσο αποδοτικό είναι το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης και ποιοι είναι οι παράγοντες που δυσκολεύουν την αξιολόγηση των μαθητών στο δημοτικό β) αν υπάρχει ανάγκη εφαρμογής διαφορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The portfolio as a basis for descriptive assessment in language teaching and learning in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΚΟΛΛΑΤΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): In a world that changes rapidly, education struggles to find its pace to respond effectively to the current needs. New educational approaches in language learning have been tried worldwide for some decades now aiming at fostering learners’ autonomy thus ensuring life-long learning. Assessment could by no means be excluded from the evolutionary status of theories of learning and, as a consequence, ...