Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
οπτικός προγραμματισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enhancing students’ algorithmic thinking through Educational Robotics and visual programming tools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κωστακοπούλου, Νεφέλη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, η Εκπαιδευτική Ρομποτική μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης των παιδιών. Η πλειονότητα των εμπειρικών ερευνών που ασχολούνται με το συγκεκριμένο πεδίο για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αφορούν στην αξιοποίηση απτών ρομπότ για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού, ενώ οι έρευνες που αφορούν στον προγραμματισμό των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The usefulness and use of programming in Open Source for the visualization of concepts taught in Primary and Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έως και τις μέρες μας έχει δημιουργηθεί πληθώρα εκπαιδευτικών λογισμικών οπτικού προγραμματισμού τα οποία απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες για την κάλυψη των εκπαιδευτικών και διδακτικών αναγκών τους. Η εκπαιδευτική χρησιμότητα των προγραμμάτων που παράγουν οπτικές αναπαραστάσεις για την αναπλαισίωση εννοιών που διδάσκονται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι αν...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ντούρου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της επίδρασης του οπτικού προγραμματισμού και του physical computing στις αντιλήψεις των μαθητών της Ε’ Δημοτικού για τον ηλεκτρισμό, στις δεξιότητες της υπολογιστικής σκέψης, την αυτοαποτελεσματικότητα και τα εσωτερικά τους κίνητρα, μέσω της αξιοποίησης του Scratch for Arduino και του μικροελεγκτή Arduino. Πρόκειται για ένα οιονεί πείραμα που διεξήχθη στα δύ...