Κριτήρια αναζήτησης: μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital storytelling in language learning activities with migrant children [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-02-2022 [2022-02-27] Συγγραφέας: Μαρτινίδου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The growth of computer technologies in the recent years has created an increasing demand for technologically literate students. For this reason, the use of technology has increased in educational settings. Another reason for the increasing use of computers and digital tools is that they can serve the purposes of inclusive education in multicultural environments. To this end, one of the pedagogical...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of the mother tongue of students with an immigrant background in school [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μαριεττή, Σταματία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το μονόγλωσσο εκπαιδευτικό σύστημα, οι κυρίαρχες γλωσσικές ιδεολογίες και οι αφομοιωτικές τάσεις είχαν ως αποτέλεσμα η μητρική γλώσσα των μαθητών με μεταναστευτικό υπόβαθρο να παραμένει στην αφάνεια και να μην αξιοποιείται στο ελληνικό σχολείο. Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη κατά τους μήνες Μάρτιο- Απρίλιο 2021 ήταν να καταγράψει τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Education at multicultural Athens public Middle schools: Teachers’ views, attitudes and challenges [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2019 [2019-07-21] Συγγραφέας: Μπουκουβάλα, Αγλαΐα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The present research explores the views and attitudes of teachers of multicultural public Middle schools of urban Athens area, which number a high percentage of immigrant students, during the school year 2018-2019. It is a qualitative research which aims to detect the views of the teachers on how teaching in formal education context in a multicultural classroom takes place, focusing on the views o...