Κριτήρια αναζήτησης: κειμενοκεντρική προσέγγιση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κειμενοκεντρική προσέγγιση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A diachronic approach to the teaching of ancient Greek: Text-based instruction of the past simple tense in junior high school under a comparative perspective with modern Greek [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: Τρικάτσουλα, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση αυτής της εργασίας πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί ένας νέος τρόπος διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών απ’ το πρωτότυπο που θα οδηγήσει τους μαθητές/τις μαθήτριες του σημερινού ελληνικού σχολείου και συγκεκριμένα του γυμνασίου να βρουν τον λόγο της παρουσίας του στο πρόγραμμα σπουδών και έτσι να το αντιμετωπίζουν θετικότερα. Η διερεύνηση αυτή ξεκινά από τους ιδεολογικούς παράγον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical Analysis of the New Curriculum for Language Teaching in High School. Teaching Intervention in the Critical Literacy Framework [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: Παπαγεωργίου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Κατά τη σχολική χρονιά 2019-20 άρχισε να εφαρμόζεται στη Γ΄ Λυκείου ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας, το οποίο δίνει έμφαση στον κριτικό γραμματισμό. Η εφαρμογή, όμως, του κριτικού γραμματισμού στο ελληνικό σχολείο δεν είναι εύκολη υπόθεση, κυρίως (αλλά όχι μόνο) για λόγους που αφορούν το σχολικό συγκείμενο. Ωστόσο, ο κριτικός γραμματισμός μπορεί να απαντήσει στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TEACHING WITH THE SCHOOLBOOK OF NEW HELLENIC LANGUAGE IN SECONDARY SCHOOL: TEACHERS PERCEPTION ABOUT ITS USABILITY [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΑΚΗ, ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις φιλολόγων εκπαιδευτικών που φοιτούν σε Γυμνάσια για το εάν το σχολικό εγχειρίδιο της Νεοελληνικής Γλώσσας Γυμνασίου υπηρετεί τους διδακτικούς στόχους της Διδακτικής της γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Βασικό ερευνητικό ερώτημα είναι το κατά πόσο το σχολικό εγχειρίδιο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου υλοποιεί τους στόχους ...