Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευόμενος
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευόμενος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educators' views on the obstacles and incentives of trainees' participation in Second Chance Schools in the Greek territory [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΛΟΥΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας πιλοτικής έρευνας υπήρξε η διερεύνηση κινήτρων και εμποδίων συμμετοχής ενήλικων εκπαιδευόμενων ΣΔΕ (Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας) της ελληνικής επικράτειας, σύμφωνα με την άποψη των εκπαιδευτών της ανωτέρα δομής. Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής, ανεξαρτήτου φύσεως και κατηγοριοποίησης αποτελούν την συνισταμένη δύναμη που θα βοηθήσει ή όχι ένα ενήλικο εκπαιδευόμενο να περα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Contribution of the Mentor Institution to the Professional Development of Teachers. Opinions of Primary Education Teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κυριακάκης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρησιμότητα της εφαρμογής του Θεσμού του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση, τις δεξιότητες, τον ρόλο του καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την εφαρμογή του θεσμού. Ως αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα στάθηκε η θέσπιση του νόμου 3848/2010 σύμφωνα με τον οποίο έχει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of experiential - participatory educational techniques in teacher training A / Secondary Education according to the expectations of the trainers and the needs of trainees [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2016 [2016-09-25] Συγγραφέας: ΦΩΤΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των επιμορφωτών και των επιμορφούμενων για ζητήματα που έχουν σχέση με τη γνώση, την αποτελεσματικότητα, τη συχνότητα χρήσης αλλά και τις δυσκολίες που παρατηρήθηκαν κατά την εφαρμογή των βιωματικών τεχνικών στις επιμορφώσεις. Παράλληλα, ερευνήθηκε πόσο ικανοποιήθηκαν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των επιμορφούμενων και αναζητήθηκαν καινοτόμες τεχνικές.