Κριτήρια αναζήτησης: εκπαίδευση/education
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαίδευση/education Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Journalistic discourse and its role in educating Greek citizens [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-03-2019 [2019-03-16] Συγγραφέας: Τζάνη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Ο δημοσιογραφικός λόγος λειτουργεί ρητά και υπόρρητα με στόχο να μεταδώσει πληροφορίες, αλλά και ιδέες, να διαμορφώσει στάσεις και να κατευθύνει συμπεριφορές. Επειδή η δύναμή του είναι μεγάλη, ιδιαίτερα σήμερα στην εποχή της υπερπληροφόρησης και επειδή οι νέοι πρέπει να μάθουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνιακές προκλήσεις η συμβολή του μαθήματος της Έκφρασης-Έκθεσης είναι καθορισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Leadership and Social Justice:Exploring Manager's attitudes towards inclusive Education for refugees in Greek primary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΒΕ, ΑΝΤΡΙΑΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση προσφυγικών πληθυσμών προωθεί την ένταξη στις τάξεις προσφέροντας πολιτιστική αλληλεγγύη στους μαθητές, αποδεικνύοντας ότι οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται για αυτούς και έχουν υψηλές προσδοκίες για όλους. Το ερευνητικό ενδιαφέρον της παρούσας Δ.Ε. εστιάζει στην πολιτισμική ετερογένεια της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας και στην ανάγκη που αυτή η ετερογένεια δημιουργεί γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Participation incentives and perceptions of learners in the Second Chance School (of Prison) in Grevena [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΡΕΛΛΑ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση των κρατούμενων αποτελεί μία σύγχρονη αναγκαιότητα, ωστόσο ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων εντός των φυλακών απαιτεί τη μελέτη ορισμένων επιμέρους διαστάσεων της σωφρονιστικής εκπαίδευσης. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής και των αντιλήψεων περί εκπαίδευσης των κρατούμενων στην Ελλάδα που συμμετέχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα φυλακών.