Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Υπολογιστική Σκέψη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enhancing students’ algorithmic thinking through Educational Robotics and visual programming tools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κωστακοπούλου, Νεφέλη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, η Εκπαιδευτική Ρομποτική μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης των παιδιών. Η πλειονότητα των εμπειρικών ερευνών που ασχολούνται με το συγκεκριμένο πεδίο για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αφορούν στην αξιοποίηση απτών ρομπότ για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού, ενώ οι έρευνες που αφορούν στον προγραμματισμό των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational Robotics using Mindstorms and Python [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Διαμαντόπουλος, Αβραάμ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον προγραμματισμό ως μια δύσκολη εργασία και συχνά τα εισαγωγικά μαθήματα οδηγούνται σε απογοητευτικά αποτελέσματα. Κύριοι παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτές τις δυσκολίες, είναι η έλλειψη κατανόησης των θεμελιωδών τεχνικών της Υπολογιστικής Σκέψης και οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας οι οποίες αδυνατούν να προσφέρουν στους μαθητέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design of a teaching scenario, focused on the design and development of a mecanum-wheeled robot, using the STEM education, for students of K12 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πακέτου διδασκαλίας, βασιζόμενο στη δημιουργία μιας ρομποτικής πλατφόρμας, και σχεδιασμένο σύμφωνα με την εκπαίδευση STEM. Σκοπός της εργασίας, ήταν η κατασκευή ενός ρομπότ – οχήματος, με τροχούς mecanum, με ταυτόχρονη υλοποίηση κατάλληλων δραστηριοτήτων, που είχαν στόχο αφενός την ανάπτυξη δεξιοτήτων Υπολογι...
Καινοτόμα στοιχεία διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες και η εφαρμογή τους στην μελέτη των κινήσεων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Innovative teaching elements in the Natural Sciences and their application in the study of movements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Καρανάσος, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασία είναι η διερεύνηση των εννοιών του STEM και της υπολογιστικής σκέψης καθώς και του τρόπου που το Arduino και οι συναφείς πλατφόρμες, οι αισθητήρες, ο εμπράγματος προγραμματισμός και τα υπολογιστικά φύλλα μπορούν να αποτελέσουν δομικά στοιχεία STEM και CT STEM δράσεων στο μάθημα της φυσικής. Στην βιβλιογραφία υπάρχουν άφθονα STEM πρότζεκτ συναφή με την ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing a Computational Thinking Enviroment through Programming learning. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Μούσιου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Την τελευταία δεκαετία υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη δεξιοτήτων
Υπολογιστικής Σκέψης μέσω της εκμάθησης προγραμματισμού. Πληθώρα εργαλείων έχουν
αναπτυχθεί με στόχο την εκμάθηση προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες όπως το Scratch,
Kodu Game Lab, Blockly Games. Αρκετές έρευνες έχουν συμπεριλάβει τα παραπάνω
εργαλεία καθώς και άλλα εκπαιδευτικά παιχνίδια για την δημιουργία οδηγιών διδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creation of training material in the form of exercises for teaching the Python programming language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Λυμπεροπούλου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ΔΕ στοχεύει στη δημιουργία και διάθεση σε κατάλληλο πληροφοριακό σύστημα, εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή ασκήσεων, τόσο για την εκμάθηση των βασικών χαρακτηριστικών της γλώσσας προγραμματισμού Python, όσο και για την ανακάλυψη των δυνατοτήτων της στην κωδικοποίηση της λύσης προβλημάτων που αφορούν διάφορα επιστημονικά πεδία ή/και τον πραγματικό κόσμο. Η βιβλιογραφική επισκόπηση, ενισχύει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Study of the Impact of Visual Programming students' perceptions of the concepts of electricity in the dimensions of computational thinking, their metacognition and motivation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΠΑΡΑΚΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την παιδαγωγική αξία του Οπτικού Προγραμματισμού υπό το πρίσμα της αξιοποίησής του στη διδασκαλία της Φυσικής και συγκεκριμένα στην ενότητα του ηλεκτρικού ρεύματος. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της αξιοποίησης του Οπτικού Προγραμματισμού στη διδασκαλία εννοιών που σχετίζονται με το ηλεκτρικό ρεύμα, προκειμένου να διαπιστωθεί, αν ο Οπτικ...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ντούρου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της επίδρασης του οπτικού προγραμματισμού και του physical computing στις αντιλήψεις των μαθητών της Ε’ Δημοτικού για τον ηλεκτρισμό, στις δεξιότητες της υπολογιστικής σκέψης, την αυτοαποτελεσματικότητα και τα εσωτερικά τους κίνητρα, μέσω της αξιοποίησης του Scratch for Arduino και του μικροελεγκτή Arduino. Πρόκειται για ένα οιονεί πείραμα που διεξήχθη στα δύ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΤΟΥΜΑΝΊΔΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του κατά πόσο η αξιοποίηση της μικροϋπολογιστικής πλατφόρμας Arduino στη διδακτική πράξη μπορεί να συμβάλει στην αλλαγή των ιδεών των μαθητών Γενικού Λυκείου όπως για τα φυσικά φαινόμενα, πράγμα που είναι, άλλωστε, ο στόχος της διδασκαλίας της Φυσικής.
Αρχικά γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση βασικών εννοιών του αντικειμέν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use and exploitation of the Arduino open source electronic platform and the evaluation of the learning outcomes in teaching electricity in Primary School. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Συλιγάρδου, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ανοιχτού λογισμικού Arduino και τη μελέτη της συμβολής της, αφενός στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων που σχετίζονται με την Υπολογιστική Σκέψη και αφετέρου στην εννοιολογική κατανόηση της ενότητας των ηλεκτρικών κυκλωμάτων της Ε’ Δημοτικού. Για τη διερεύνηση και ανίχνευση του ρόλου της συγκεκριμένης πλατφόρμα...