Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Development Programme for Medical Tourism in the Region of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΓΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία παρέχει μια εις βάθος ανάλυση του στρατηγικού σχεδίουμάρκετινγκ για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού στην ΠεριφέρειαΘεσσαλονίκης. Με τη ραγδαία ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού, οι πόλεις και οιτουριστικοί προορισμοί έχουν αναγνωρίσει τις τεράστιες δυνατότητες ώστε νατοποθετηθούν ως κορυφαίοι κόμβοι υγειονομικής περίθαλψης. Η Θεσσαλονίκη,γνωστή για την πλούσια ιστορία της και τ...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Λιόλιου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία αναφέρεται στο τρόπο που η γαστρονομία μπορεί να βοηθήσει στη σχεδίαση στρατηγικών τουριστικού μάρκετινγκ των μικρομεσαίων -οικογενειακών επιχειρήσεων εστίασης στην περιοχή της Πιερίας και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή του Λιτοχώρου. Στα πρώτα κεφάλαια θα δοθεί μια θεωρητική προσέγγιση του τουρισμού και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εστίασης στον τομέα του τουρισμού με έμφαση...
Στρατηγικό Σχέδιο Marketing για την τουριστική ανάπτυξη της Περιφερειακής Ενότητας (Π.Ε) Ροδόπης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for Tourism in the Rodopi Regional Unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2020 [2020-09-30]
ΚΥΡΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική δραστηριότητα επιφέρει επιδράσεις σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, ο τουρισμός αποτελεί πολύ σημαντική πηγή εσόδων τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, ειδικά δε για τον ιδιωτικό τομέα αποτελεί την κύρια εισοδηματική πηγή σε ορισμένες περιοχές. Παλαιότερα, κυρίαρχο πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης αποτελούσε αυτό του μαζικού τουρισμού στους θερινού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The significance of Social Media, as a Public Relations option, in Tourism [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Δαβιλά, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η σημασία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων στον χώρο του Τουρισμού. Συγκεκριμένα, η εποχή που διανύουμε επιβάλλει τη χρήση των εν λόγω μέσων, όσο ποτέ άλλοτε, καθώς ο τομέας του διαδικτύου προσφέρει πληθώρα πληροφοριών με αποτέλεσμα να επηρεάζεται σε μέγιστο βαθμό η γνώμη του αναγνώστη πόσο μάλλον του εν δυνάμει τουρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of marketing in boosting tourism activity: a primary research in Kefalonia's tourism business [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΚΑΠΠΑΤΟΥ, ΠΑΝΩΡΑΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επικεντρωθήκαμε στην ανάλυση της σπουδαιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ και εξειδικεύσαμε την μελέτη μας στην περίπτωση του νησιού της Κεφαλονιάς. Το ζήτημα αυτό, προσεγγίστηκε αφενός μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και αφετέρου μέσω πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση κρίθηκε ιδιαίτερα βοηθητική στην συλλογή δευτερογενών δεδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of ICT in the advertising and promotion of the tourist product and services of tourism accommodation companies in Greece, mainly in SMEs enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΑΝΕΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά το ρόλο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων διαμονής στην Ελλάδα κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Μελετώντας τις σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές προέκυψαν οι ερευνητικοί στόχοι της έρευνας. Συγκεκριμένα, πρώτον προσδιορίστηκε ο βαθμός χρήσης και αξιο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism marketing plan of Loutraki in Corinthia Region. Oppurtinities and Perspectives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Θώδη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας στις ημέρες μας γίνεται αντιληπτός από κράτη, οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις ως παγκόσμια αγορά, ένα κυκλικό αλληλοεξαρτώμενο οικονομικό σύστημα με επιμέρους υποσυστήματα, που αντανακλούν και προκύπτουν από την αμφίδρομη συναλλαγή της απαίτησης των καταναλωτών για ένα πολύ ευρύ φάσμα προϊόντων σχετικών με την ταξιδιωτική μετακίνηση και της προμήθειας-προσφοράς ενός ιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Βαβουλιώτης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Βαρελά, Ασημίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών ...
Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΛΕΡΟΣ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΛΑΜΠΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα υφεσιακή οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας, ο τουρισμός θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας καθώς οι διεθνείς επισκέπτες αυξάνονται, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξάνεται, ενισχύοντας σημαντικά το ΑΕΠ. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων και η ενίσχυση των υπαρχουσών αγορών στον τουρισμό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ελληνική οικονομία.
Σκοπός της παρούσας διπλω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The strategic marketing plan for the development of dance tourism in the Municipality of Patras [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-2016 [2016-9]
Καρλής, Αγαθάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας να αναπτυχθεί ο χορευτικός τουρισμός στον Δήμο Πατρέων.
Με δεδομένο της δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει τον πυλώνα που θα βοηθήσει την περιοχής μας να ανακάμψει. Με την ανάπτυξη αυτής της μορφής του τουρισμού η περιοχή μας θα έχει την δυνατότητα να δ...
Ημερομηνία:
2007 [2007]
Σκολίδου Κανέλλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)