Κριτήρια αναζήτησης: Συνεργατική μάθηση
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Συνεργατική μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Implementation of Flipped Classroom Combined with the 5E Instructional Model: A Case Study in a Greek Kindergarten [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-02-2025 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ- ΙΡΙΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης σε συνδυασμό με το παιδαγωγικό μοντέλο 5Ε στην προσχολική εκπαίδευση, με στόχο την αξιολόγηση της επίδρασης αυτής της συνδυαστικής προσέγγισης στη μαθησιακή διαδικασία. Η μελέτη επικεντρώνεται σε μια ποιοτική ευρετική μελέτη περίπτωσης, όπου συμμετείχαν παιδιά νηπιαγωγείου. Σκοπός ήταν να διερευνηθεί πώς αυτός ο συνδυασμός μπορεί να ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of Secondary Education teachers’ about the effectiveness of collaborative learning in intercultural education and teaching [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2020 [2020-09-29] Συγγραφέας: Μανωλοπούλου, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες κοινωνικές και δημογραφικές αλλαγές επηρεάζουν την εκπαίδευση και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών, προκειμένου να δημιουργήσουν ευνοϊκές συνθήκες για την αρμονική συμβίωση και την ομαλή ένταξη του ετερογενούς μαθητικού πληθυσμού. Γι’ αυτό, είναι μείζονος σημασίας να γίνει η διερεύνηση και καταγραφή των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας ερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Characteristics and Prerequisites for Successful Implementation of Collaborative Learning in the Classroom: Views of Primary Education Teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Μαρινόπουλος, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση και η καταγραφή των απόψεων των δασκάλων, όλων των τάξεων του δημοτικού σχολείου, για το εάν και κατά πόσο γνωρίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις επιτυχημένης εφαρμογής της συνεργατικής μάθησης στη σχολική τάξη, εάν εφαρμόζουν τη συνεργατική μάθηση στη διδακτική πράξη, καθώς και πώς διαχειρίζονται θέματα/ζητήματα που απορρέουν από την οργάνωση ενός ...
Ημερομηνία: 24-06-2020 [2020-06-24] Συγγραφέας: ΝΙΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Περίληψη (Abstract): Η διδακτορική διατριβή στοχεύει στη διατύπωση μιας θεωρίας για την ενσωμάτωση στοιχείων της δυναμικής της ομάδας σε ψηφιακό διαδικτυακό περιβάλλον που θα υποστηρίζει την αλληλεπίδραση διδασκαλίας και συνεργατικής μάθησης. Στα αποτελέσματα περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός θεωρητικού συστήματος αξιοποίησης της δυναμικής της ομάδας σε περιβάλλον ανοικτής και εξ αποστάσεως συνεργατικής μάθησης, με πεδ...
Ημερομηνία: 04-11-2016 [2016-11-04] Συγγραφέας: ΚΟΥΛΟΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η μελέτη που ακολουθεί εξετάζει τη συμβολή της συνεργατικής μάθησης στην ατομική, κοινωνική, μορφωτική και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευομένων στο ΚΕΚ 18Άνω, όπου καταρτίζονται τα άτομα της ευπαθούς ομάδας των πρώην χρηστών ουσιών, προκειμένου να βγουν από την απομόνωση και να ενταχτούν ομαλά στην κοινωνία. Η ένταξη τους και η πρόοδος τους στην αγορά εργασίας καθίσταται ιδιαίτερα σημαντική στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: WIKIs exploitation in Secondary Education: The case of ICT course in High School [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Γεράκος, Ηλίας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης μέσω WIKI, προκειμένου να ενεργοποιούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του μαθήματος των ΤΠΕ στο Γυμνάσιο. Τα Wikis μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως συμπληρωματικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση σε μια εφαρμογή «μικτής μάθησης».. Ο εγγραμματισμός στις ΤΠΕ προβλέπει και την ικανότ...
Ημερομηνία: 2015 [2015] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΓΙΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Πληροφορική (ΠΛΗ) Περίληψη (Abstract): Είναι γενικώς αποδεκτό ότι η σχεδίαση μιας συνεργατικής δραστηριότητας παρουσιάζει δυσκολία τόσο για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να την σχεδιάσουν και να την υλοποιήσουν όσο και για τους μαθητές οι οποίοι δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία αλλά και δυσκολεύονται να εργασθούν στα πλαίσια μιας ομάδας και να συνεργασθούν αποδοτικά. Επίσης οι παράμετροι που διέπουν την σχεδίαση μιας συνεργατικής δρασ...