Βρέθηκαν 20 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
FLE
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Le cas du manuel scolaire micro-intervalle : pratiques de classe et point de vue des enseignants
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η περίπτωση του σχολικού εγχειριδίου micro-intervalle: διδακτικές πρακτικές και άποψη των εκπαιδευτικών [Ελληνική]
Ημερομηνία:
18-02-2024
ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): La présente recherche a comme objet d’étude le rapport des professeurs de FLE, enseignant en troisième du collège en Grèce, avec le manuel scolaire micro-intervalle. Nous avons voulu mettre en lumière les pratiques adoptées par rapport au manuel, le point de vue des enseignants sur ce dernier ainsi que les finalités de ces pratiques enseignantes.Dans la première partie de ce mémoire, nous présento...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά:παιδαγωγικές πρακτικές με διαπολιτισμικό στόχο μέσα στην τάξη της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
22-7-2023
ΜΑΡΙΑ ΨΥΛΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Le Patrimoine mondial est indissolublement lié à la citoyenneté mondiale, au développement durable et à la paix, objectifs d’une éducation adaptée aux besoins des sociétés modernes. Cependant, il semble que la place accordée au Patrimoine mondial dans les manuels de FLE actuellement utilisés au collège public grec, n’est pas encore valorisée autant qu’elle devrait l’être. Nous avons voulu pallier ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Les attitudes des élèves de la 6ème du primaire concernant l’utilisation de la plateforme d’enseignement asynchrone Open Eclass dans l’apprentissage du FLE : Étude de cas [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
Παπαδογαμβράκη, Καλλιόπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, η σχέση των νέων με τις ΤΠΕ και η εξοικείωσή τους με τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Επιπλέον, διάφορες επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει τη θετική συμβολή των νέων τεχνολογιών στον εμπλουτισμό και τη διευκόλυνση οποιασδήποτε διδασκαλίας, καθώς και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτό το πλαίσιο, π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
« Les TICE au service du FLE : développer des stratégies d’enseignement/apprentissage collaboratives et motivantes afin de renforcer l’aspect cognitif et affectif chez l’élève dans une classe virtuelle pendant la pandémie de Covid-19. » [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
Σωτηριάδου, Δημητρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς, η εκπαιδευτική κοινότητα βρέθηκε αντιμέτωπη με μία κατάσταση άνευ προηγουμένου, μία υγειονομική κρίση που επέφερε ριζικές αλλαγές στη διδακτική και παιδαγωγική διαδικασία των Γαλλικών ως Ξένη Γλώσσα, η οποία ευνοεί τη διαδικτυακή διδασκαλία/εκμάθηση. Η Διπλωματική μας εργασία έχει σαν στόχο να τονίσει τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζει η εισαγωγή των Τεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L'impact de l'escape game en classe de FLE, une source de motivation et un outil efficace, afin de rendre l'apprentissage actif et coopératif [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
ΡΟΥΓΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος των νέων για τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού και τις ψηφιακές τεχνολογίες, ο εκπαιδευτικός κόσμος, αναζητώντας πάντα καινοτόμες ιδέες, στράφηκε προς την παιχνιδοποίηση με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Ανάμεσα στις πολυάριθμες διαθέσιμες παιδαγωγικές πρακτικές, τα παιχνίδια απόδρασης αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη δραστηριότητα η οποία θα μπο...
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
Κωστοπούλου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η τελευταία πανδημία επέφερε σημαντικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης. Εξ αίτιας της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αναδείχθηκε ως η μοναδική λύση προκειμένου να συνεχιστεί το εκπαιδευτικό έργο. Στο πλαίσιο αυτό οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα οι καθηγητές γαλλικών ήρθαν αντιμέτωποι με τις δυσκολίες που προέκυψαν από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
POESIE ET DIDACTIQUE DE FLE AUJOURD'HUI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2021 [2021-09-11]
ΛΙΑΠΟΠΟΥΛΟΥ, ΟΛΓΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η κοινωνία σήμερα είναι πολύ διαφορετική από εκείνη του παρελθόντος. Στοχεύει στο
χρήσιμο και μας ωθεί να είμαστε παραγωγικοί και αποτελεσματικοί με οτιδήποτε
καταπιανόμαστε σε σημείο που αφήνουμε πολύ λίγο χώρο στη φαντασία. Η ποίηση, τέχνη
κατεξοχήν του φαντασιακού κόσμου, έχει παραμεληθεί από γενιά σε γενιά. Οι περισσότεροι
άνθρωποι, των οποίων ο τρόπος ζωής βασίζεται κυρίως στην ταχύτητα, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Illustrated children's books as a motivating educational tool in primary school using the interactive whiteboard [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2020 [2020-09-23]
Γαβριλιάδη, Νεκταρία-Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Le présent mémoire a comme objectif principal la proposition de l’intégration d’un album de jeunesse dans la classe de FLE à l’école primaire.
Notre travail comprend trois parties. Dans la première partie, on traite des notions théoriques concernant les albums de jeunesse illustrés, les méthodologies proposées par des didacticiens sur lesquels se base notre proposition d’exploitation didactique,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
La motivation au service de la production écrite en classe de FLE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Αναστασιάδου, Αναστασία Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, η δημιουργία κινήτρων για την εκμάθηση της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας βρίσκεται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής κοινότητας, αποτελώντας έναν από τους βασικούς στόχους επίτευξης των καθηγητών καθώς και την κινητήρια δύναμη που θα ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημα των γαλλικών. Η έλλειψη κινήτρου αποθαρρύνει τη συμμετοχή των παιδιών στην τάξη καθώς επίσης και την επιθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Littératie numérique et apprentissage des langues étrangères : proposition de scénarios pédagogiques pour la classe de FLE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Νικολάου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η ταχεία πρόοδος στις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών διευκόλυνε νέες μορφές αναπαράστασης βασισμένες στα διαδραστικά μέσα και την επικοινωνία μέσω υπολογιστή, νέους τύπους πρακτικών συγγραφής κειμένων και ενθάρρυναν τη δημιουργία παγκόσμιων διαδικτυακών χώρων, όπου συμμετέχοντες από διαφορετικούς πολιτισμούς μπορούν εκεί να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν.Σ’ αυτή τη διπλωματική εργασί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Étude du contenu des manuels Ulysse à Paris 1 et Ulysse à Paris 2 agréés par le Ministère de l’Éducation Nationale pour les deux dernières classes de l’école primaire grecque [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καλτεζά, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Το εγχειρίδιο διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας αποτελεί το πιο σημαντικό εργαλείο για την διδασκαλία της ξένης γλώσσας στα μικρά παιδιά του ελληνικού δημοτικού σχολείου. Κάθε χρονιά οι εκπαιδευτικοί της γαλλικής γλώσσας που εργάζονται στο δημοτικό σχολείο καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα από στις διδακτικές σειρές που έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας για την διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Développer des compétences multiples par la création de « ponts radiophoniques » : un projet de webradio scolaire pour des adolescents débutants en français [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-09-2019 [2019-09-14]
ΛΕΚΚΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η παντοδυναμία των νέων τεχνολογιών δεν μπορεί παρά να έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην εκπαίδευση. Το διαδικτυακό ραδιόφωνο αποτελεί ένα από αυτά τα εργαλεία που μπορούν να προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στην ανανέωση της διαδικασίας διδασκαλίας / εκμάθησης των ξένων γλωσσών. Η πραγματοποίηση ενός ερευνητικού σχεδίου εργασίας (projet) στα πλαίσια του μαθήματος της Γα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching the French Language to Adult Greek Dyslexic Learners: Issues and Proposals for Teaching by Producing Adequate Materials [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-09-2019 [2019-09-14]
Λάμπρου, Αγάπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η διπλωματική εργασία η οποία βασίζεται στην διδακτική προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας που έχει συνεργαστεί με ενήλικα άτομα με δυσλεξία, έχει ως σκοπό αφενός να αναγνωρίσει τα σημάδια της δυσλεξίας σε ενήλικα άτομα που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα και αφετέρου να προτείνει εξατομικευμένο διδακτικό υλικό, κατάλληλο και προσαρμοσμένο στις εκπαιδευτικές ανάγκες των ατόμων με δυσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’application d’un projet eTwinning à l’école primaire grecque : l’impact des activités numériques sur la motivation des apprenants du FLE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-09-2019 [2019-09-14]
Πολύχρου, Ασημίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η εφαρμογή ενός προγράμματος eTwinning στην τάξη των γαλλικών έχει στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών, καθώς και να αποτελέσει κίνητρο για να αναδειχθεί η αξία της διδασκαλίας/εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας στo περιβάλλον του δημοτικού σχολείου. Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν να επαληθεύσει, αν η εφαρμογή ενός προγράμματος eTwinning, το οποίο προάγει μια αυθεντική κατάστασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
POUR UNE ÉDUCATION INCLUSIVE EN CLASSE DE FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE (FLE) DU PRIMAIRE GREC. LE CAS DES ÉLÈVES RÉFUGIÉS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ, ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει με ποιο τρόπο το μάθημα των γαλλικών θα μπορούσε να συμβάλλει στη σχολική συμπερίληψη των αλλόφωνων μαθητών προσφύγων που έχουν έρθει πρόσφατα (στην Ελλάδα) και φοιτούν στα ελληνικά σχολεία της πρωτοβάθμιας και συγχρόνως να ανταποκριθεί στους στόχους του επίσημου προγράμματος του σχολείου λαμβάνοντας υπόψη το γλωσσικό και πολιτιστικό υπό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Les manuels Action-fr.gr au collège grec : états de lieux et perspectives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2018 [2018-09]
Λαμπρινάκου, Ελισάβετ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Ενώ σε εκσυγχρονισμένα εκπαιδευτικά συστήματα καταγράφεται όλο και περισσότερο η στροφή προς διδακτικά υλικά πιο ευέλικτα, φιλικά προς το μαθητή, ευπροσάρμοστα και λιγότερο κοστοβόρα, κυρίως σε ψηφιακή μορφή, στην Ελλάδα παρατηρείται θεσμική προσήλωση στο διδακτικό εγχειρίδιο με την παραδοσιακή του μορφή. Τι συμβαίνει όμως όταν το εγχειρίδιο αποτελεί αντικείμενο έντονης κριτικής από τους κατεξοχήν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L'EXPÉRIENCE DE LA CLASSE INVERSÉE À L'ENSEIGNEMENT DU FLE AU COLLÈGE GREC : VERS L'ACQUISITION DES COMPÉTENCES TRANSVERSALES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Σάλτα, Στέλλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Δεν είναι δυνατόν στην εποχή μας να προσποιούμαστε ότι ζούμε σε μια κοινωνία στάσιμη. Τα πάντα βρίσκονται σε συνεχή εξέλιξη, η οποία οφείλεται στο τεχνολογικό και ψηφιακό ρεύμα. Την ίδια στιγμή, το σχολικό σύστημα συνεχίζει να ακολουθεί κλασικές διδακτικές μεθόδους παράδοσης, οι οποίες εισάγουν ελάχιστα τα ψηφιακά μέσα και προσαρμόζονται όλο και λιγότερο στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στις δεξιότη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Les messages iconiques dans les manuels de FLE au primaire grec. Une approche sociosemiotique de deux manuels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΣΟΛΑΚΙΔΟΥ, ΖΩΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Τα εικονικά μηνύματα αποτελούσαν πάντα ένα πολύτιμο εργαλείο στο πεδίο της διδακτικής των ζωντανών γλωσσών. Ιδιαίτερα ελκυστικά χάρη στα χρώματά τους και στις διάφορες μορφές τους, φαίνεται ότι μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των αρχάριων μαθητών του δημοτικού για την εκμάθηση μιας νέας ξένης γλώσσας (εν προκειμένω της γαλλικής). Για το λόγο αυτό κατέχουν μια πολύ σημαντική θέση στο σύγχρονο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
FAVORISER LA MOTIVATION ET L’AUTONOMIE DE L’APPRENANT DE FLE AVEC DES APPLICATIONS WEB PEDAGOGIQUES. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Αν και σε χώρες του εξωτερικού γίνεται μεγάλη χρήση των παιδαγωγικών εφαρμογών που υπάρχουν σε ψηφιακές συσκευές για την διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, παρατηρήσαμε ότι στην χώρα μας η χρήση τους δεν εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία στόχο έχει να αναφέρει τις ευκαιρίες που μπορούν να προσφέρουν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εκπαίδευση και την ...
Ημερομηνία:
26-07-2016 [2016-07-26]
ΒΑΡΔΑΚΟΥΛΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η εφαρμογή και η αξιοποίηση του γαλλόφωνου τραγουδιού στην διαπολιτισμική του διάσταση, στο μάθημα της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, στο ελληνικό γυμνάσιο. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρήσαμε να βρούμε τους δεσμούς που συνδέουν το γαλλόφωνο τραγούδι ως παιδαγωγικό εργαλείο αλλά και στην αρχική του μορφή, τη διαπολιτισμική διάσταση και ...