Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μετανάστες μαθητές
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Supporting Approaches and Practices in Learning Greek as a Second Language & Inclusion in school. A Review of Primary School Reception Classes Teachers’ Perceptions for the case of refugee and immigrant students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Μιχαλοπούλου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Τάξεις Υποδοχής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας και την επίδραση σε αυτήν των δίγλωσσων ή πολύγλωσσων ρεπερτορίων των μαθητών. Ακόμη, εξετάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές που αξιοποιούν στη διδασκαλία τους προκειμένου να υποστηρίξουν τους δίγλωσσο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and perceptions of primary school, intercultural school and Refugee Reception and Education Organizations teachers about the recognition and utilization of refugee ang migrant students' cultural background during teaching process [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Κούκου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα σημερινά ελληνικά σχολεία είναι πολυπολιτισμικά επειδή στο μαθητικό δυναμικό τους περιλαμβάνονται μαθητές που δεν είναι γηγενείς. Ειδικότερα, μετά την έναρξη της προσφυγικής κρίσης το μαθητικό δυναμικό των σχολείων εμπλουτίστηκε με μαθητές που είναι πρόσφυγες ή μετανάστες. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή τους σε θέματα δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching practices of newly appointed and substitute secondary education teachers of ways of managing ethnocultural diversity in the modern multicultural classes of island regions and exploring their educational needs: A quantitative study. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γιουβρή, Ελευθερία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα μετατράπηκε σε χώρα υποδοχής μεταναστών, γεγονός που μετέβαλε τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού δημιουργώντας πρωτόγνωρες εκπαιδευτικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό η παρούσα έρευνα έθεσε ως στόχο της να διαπιστώσει αν και κατά πόσο οι αναπληρωτές και νεοδιόριστοι καθηγητές της νησιωτικής Ελλάδας, περιοχής με υψηλό ποσοστό μαθητών μεταναστευτικού υποβάθρου, μετέρχον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Απόψεις και Στάσεις των Ελλήνων Γονέων προς τη Σχολική Ένταξη των Αλλοδαπών Μαθητών: μία Μελέτη Περίπτωσης σε ένα Περιβάλλον Τυπικής Εκπαίδευσης [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Πατσατζή, Κερασούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The inclusion of children with a migrant and refugee background into formal education in the Greek educational system constitutes one of the major challenges facing the educational system in Greece today. In research about the implementation of inclusion, parents' attitudes are an important parameter that is of increasing interest. The purpose of this study is to investigate the views and attitude...