Κριτήρια αναζήτησης: καθοδήγηση
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: καθοδήγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Contribution of the Educational Coordinator to the Effective Support and Guidance of Preschool Teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Βερικάκη, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός προσχολικής αγωγής έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος με ένα όλο και πιο σύνθετο και απαιτητικό έργο, ενώ καλείται να προσαρμόζεται άμεσα και αποδοτικά σε συνεχείς αλλαγές. Οι αλλαγές αυτές μπορεί να αφορούν το διδακτικό μέρος του επαγγέλματος, τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις μεθόδους και τεχνικές υλοποίησής τους, ή τα θεσμικά πλαίσια και το προφίλ του σχολείου στην κοινω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Health education through informative actions and guidance with regards to alcohol consumption aimed at adolescents: The impact of social media and the significance of the self – efficacy theory [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΣΙΓΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των ατόμων εφηβικής ηλικίας αποτελεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας παγκοσμίως εξαιτίας του υψηλού επιπολασμού της και των σοβαρών επιπτώσεων που έχει η συμπεριφορά αυτήν τόσο στην υγεία όσο και στη μετέπειτα ζωή του ατόμου. Για την αντιμετώπιση της ευρείας κατανάλωσης αλκοόλ στην εφηβική ηλικία, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα προγράμματα...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και δυσκολίες κατά τα πρώτα χρόνια εισόδου τους σε μια σχολική μονάδα. Αναγκαία, λοιπόν, είναι η ύπαρξη ενός μηχανισμού υποστήριξής τους. Τον ρόλο του μηχανισμού αυτού καλείται να πάρει ο θεσμός του Μέντορα με στόχο την επαγγελματική ενσωμάτωση και ανάπτυξη των αρχάριων εκπαιδευτικών κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Contribution of the Mentor Institution to the Professional Development of Teachers. Opinions of Primary Education Teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κυριακάκης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρησιμότητα της εφαρμογής του Θεσμού του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση, τις δεξιότητες, τον ρόλο του καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την εφαρμογή του θεσμού. Ως αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα στάθηκε η θέσπιση του νόμου 3848/2010 σύμφωνα με τον οποίο έχει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Formal and informal sources of reception and support for novice teachers: Perceptions and experiences of primary education teachers of the regional unit of Aitoloakarnania. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΑΡΩΝΙΑΔΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της υποδοχής και υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών για την ομαλή ένταξή τους στο επάγγελμα. Παρότι η διεθνής βιβλιογραφία έχει ασχοληθεί εκτενώς με το ζήτημα της ένταξης και πολλά ξένα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν οργανώσει σχετικά προγράμματα, στην Ελλάδα τόσο η έρευνα όσο και η εκπαιδευτική πολιτική γύρω από την ένταξη των αρχάριων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Opinions of secondary school teachers regarding the institution of the mentor as a supportive structure in high school [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΓΙΑΛΑΜΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται μία εμπειρική έρευνα επισκόπησης, που διενεργήθηκε κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο του 2017, σε δείγμα 542 εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός της ποσοτικού χαρακτήρα έρευνας υπήρξε, η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή του θεσμού του μέντορα, ως υποστηρικτικής δομής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE CONTRIBUTION AND THE ROLE OF THE HUMAN RESOURCES MANAGEMENT OF A BANKING ORGANIZATION IN T ACHI EVEMENT OF ITS OBJECTIVES THROUGH THE USE, GUIDANCE AND DEVELOPMENT OF ITS STAFF. [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-05-2017 [2017-05-06] Συγγραφέας: Πολυχρονίδης, Αβραάμ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): O κύριος στόχος της εργασίας είναι η αναφορά στη συμβολή και το ρόλο που διαδραματίζει η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ενός Τραπεζικού Οργανισμού στην επίτευξη των στόχων του. Γίνεται επίσης παρουσίαση της έννοιας και της αξίας της Δ.Α.Δ., καθώς και των λειτουργιών της. Οι μέθοδοι προσέγγισης είναι δύο: 1) Η θεωρητική, όπου αναλύονται τα παραπάνω και παρουσιάζονται οι τρόποι μέσω των οποίων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From the institution of Inspector to the institution of School Advisor. Perceptions of School Advisors for the implementation of policies concerning the inspection and supervision in education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΒΕΛΙΤΣΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ιστορική και εξελικτική πορεία του νεοελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος δημιουργήθηκε μέσα από τα μεταρρυθμιστικά ρεύματα που ήταν συνδεμένα με την κοινωνικοπολιτική πορεία ανάπτυξης του κράτους και τους μηχανισμούς ελέγχου και εποπτείας του εκπαιδευτικού συστήματος. Η εποπτεία εντάσσεται σε ένα πλαίσιο γενικότερων εκπαιδευτικών πολιτικών με σκοπό τη διασύνδεση κέντρων λήψης αποφάσεων και εκπαι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentoring in Primary Education: the beliefs of primary school educators regarding the contribution of mentoring to supporting new teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2016 [2016-09-24] Συγγραφέας: ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΥ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα πρώτα χρόνια της θητείας ενός εκπαιδευτικού είναι καθοριστικά για την επαγγελματική ανάπτυξή του. Η αντιμετώπιση των επαγγελματικών και συναισθηματικών αναγκών του απαιτεί την ύπαρξη ενός οργανωμένου μηχανισμού επαγγελματικής καθοδήγησης και συναισθηματικής στήριξης. Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί έναν υποστηρικτικό μηχανισμό σύμφωνα με τον οποίο ένας έμπειρος εκπαιδευτικός αναλαμβάνει την καθοδ...