Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
θυματοποίηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views and additudes of teachers of Secondary Education concerning the causes, forms and means of tackling school bullying [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μιχαλακάκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποσοτική έρευνα εστιάζει στις απόψεις και στάσεις 108 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και των δυο φύλων, διαφορετικών ηλικιών και ειδικοτήτων, σχετικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η ερευνήτρια προσέγγισε το δείγμα με τις μεθόδους της βολικής δειγματοληψίας και της δειγματοληψίας-χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε τα δεδομένα...
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Τσάγκα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αυξανόμενη διάδοση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών της επικοινωνίας και της πληροφορίας μεταξύ των εφήβων επέφερε επαναστατικές αλλαγές στην εφηβική κοινωνική ζωή, κυρίως λόγω της εξάπλωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η ταχεία αλλαγή στην επικοινωνία και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, είχε τόσο θετικό όσο και αρνητικό αντίκτυπο στη ζωή των εφήβων, ανάλογα με το πλαίσιο χρήσης α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions - experiences bullying/victimization of adolescent students in relation to their parental behaviour types and school climate. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, ΔΑΜΙΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού – θυματοποίησης. Σκοπός ήταν να διερευνηθούν, σύμφωνα με την οικοσυστημική προσέγγιση (Bronfenbrenner, 1977), οι αντιλήψεις - εμπειρίες εφήβων μαθητών/τριών για τη συσχέτιση των γονεϊκών τύπων συμπεριφοράς και του σχολικού κλίματος με την πιθανή εμπλοκή τους σε περιστατικά εκφοβισμού και θυματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School bullying: Adolescents΄attitudes and perceptions. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΟΤΣΑΥΤΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η κατανόηση και ερμηνεία του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού μέσα από τη διερεύνηση των αντιλήψεων, των αναπαραστάσεων, των απόψεων, των στάσεων και των εμπειριών των εφήβων για το σχολικό εκφοβισμό.
Διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα με τη χρήση ημι-δομημένης συνέντευξης. Το δείγμα αποτέλεσαν 22 μαθητές και μαθήτριες που φοιτούσαν στη Β΄και Γ΄Λυκείου κατά το σχολι...