Κριτήρια αναζήτησης: ηλεκτρονικό εμπόριο
Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 14 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ηλεκτρονικό εμπόριο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: QUALITY IN E-COMMERCE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΟΥ, ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με την ποιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα ερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που καθιστούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του όπως και τα είδη που υπάρχουν σήμερα. Έπειτα γίνεται μια καταγραφή των πλεονεκτημάτων και τον μειονεκτημάτων του ηλεκτρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Operational models for the grocery e-commerce business [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Meletiou, Themistoklis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is the presentation of different operational models in the grocery e-commerce, which, compared to other consumer goods has the distinct characteristic that it is/has to be fast-moving . The advancement of technology has allowed and, in most instances, forced many industries to a digital transformation which provides a new set of services for the customer. The groce...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic transactions in pandemic era. Impact of covid restrictive measures in consumption behavior in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Κορτσιμελίδου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Worldwide Pandemic and covid era that has started in Greece from March 20, impacted Greek consumer audience in a variety of ways. Consumers have undergone fundamental changes in their economic behavior, through a tough period of restrictive measures. Social distancing and possibly financial difficulties. Many restrictive measures have been imposed, forcing consumers into maintaining...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The Internet Franchising Convention" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Χασιωτη, Ελενη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Είναι αναμφισβήτητο ότι τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο (Internet) έχει εισβάλει δυναμικά στην ζωή μας, ακόμη δε περισσότερο στις κάθε είδους επαγγελματικές μας δραστηριότητες. Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις εμπορικές συναλλαγές πλέον επιβάλλεται για ολοένα και περισσότερο κόσμο. Συνεπεία αυτού είναι να υπάρχει μια ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και η δημιουργία μιας έν...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Γιαννακόπουλος, Χαράλαμπος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Με την είσοδο των ηλεκτρονικών λύσεων και των εφαρμογών πλέον στη ζωή μας να αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός, το ενδιαφέρον στρέφεται γύρω από τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει ειδικά σε ότι αφορά το Ηλεκτρονικό Εμπόριο μέσω της χρήσης του Ίντερνετ και αναφορικά με τον χρηματοοικονομικό αλλά και τον χρηματοπιστωτικό τομέα. Με την Ηλεκτρονική Τραπεζική να προσελκύει τα τελευταία χρόνια τ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Αλιμαντίδου, Αικατερίνη Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία εμπορικών συναλλαγών. Τεράστιες ποσότητες προϊόντων και υπηρεσιών διακινούνται μέσω αυτού. Η νομική θωράκιση ώστε να προστατευτούν έμποροι και καταναλωτές από δυσλειτουργίες και στρεβλώσεις και η προσπάθεια των κρατών και των Ευρωπαϊκών θεσμών ώστε να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο χρηστή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the degree of implementation of e-marketing techniques in the retail sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Χαρίσης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): E-commerce is a new way of processing business transactions. The emergence of ebusiness and e-commerce have in turn generated new horizons and new opportunities for the development of an electronic-based market. Today, a large number of companies around the world offer, primarily, their products to consumers through the Internet. The use of new technologies is shaping a relationship of interde...
Ημερομηνία: 20-07-2019 [2019-07-20] Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΥ, ΕΥΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στην Ελλάδα. Η εξέλιξη και βελτίωση των υπηρεσιών των τουριστικών γραφείων είναι απαραίτητη για την διαβίωσή τους. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας είναι η μελέτη της παρούσας κατάστασης των τουριστικών γραφείων και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν, καθώς και η αποτύπωση των απόψεων δείγματος τουριστών καταναλωτών σχετικά με τη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The credit card in modern transactions [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΒΑΡΕΛΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας η χρήση της πιστωτικής κάρτας είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Πολλές από τις συναλλαγές μας που γίνονται είτε στον φυσικό κόσμο είτε στον κόσμο του διαδικτύου πραγματοποιούνται με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Στην παρούσα εργασία εξετάζουμε τη χρήση των πιστωτικών καρτών γενικότερα και πιο συγκεκριμένα σε συναλλαγές στο διαδίκτυο και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αναλύονται τα οφέλη αυ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Κατανοώντας τους τύπους αφοσίωσης των πελατών προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα φαρμακείων [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: KOSIA, ATHANASIA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Τhe aim of the present study is to shed light on the customers’ loyalty patterns towards online pharmacies. Specifically, the dissertation tries to investigate if customer satisfaction, website attributes and Technology Acceptance Model (TAM) aspects are important determinants of e-loyalty towards an online pharmacy. Moreover, the role of trust as a moderator between e-loyalty and customer satisfa...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Multimedia educational software development for the developing and evaluation of e-commerce services [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΥΤΟΒΑ, ΘΕΟΠΙΣΤΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Ο όρος «δια βίου μάθηση» χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαδικασία της εκπαίδευσης, ως μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκινάει από τη γέννηση του ανθρώπου και συνεχίζει σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Η ανάγκη για εξειδίκευση και απόκτηση συνεχώς νέων δεξιοτήτων και προσόντων, ώθησε τους ανθρώπους να επιμορφώνονται και πέραν της τυπικής μάθησης, στα πλαίσια της άτυπης μάθησης. Η ηλεκτρονική...
Ημερομηνία: 2014 [2014] Συγγραφέας: ΒΑΡΣΑΜΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Πληροφορική (ΠΛΗ) Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια της Πτυχιακής Εργασίας σχεδιάσθηκε και αναπτύχθηκε διαιδικτυακή εφαρμογή με στόχο τη διαχείριση και υποστήριξη ξενοδοχειακών μονάδων. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής οι επιχειρηματίες τουρισμού μπορούν αρχικά να καταχωρούν τα ξενοδοχεία τους και στη συνέχεια να δημιουργούν προσφορές για τα δωμάτιά τους σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι υποψήφιοι πελάτες τουρίστες έχουν τη δυνατότητα ν...
Συγγραφέας: ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΑΝΔΡΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Με την υιοθέτηση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο απαιτήθηκε να ενεργοποιήσουν τα κράτη μέλη γενικούς ενιαίους κανόνες για συμβάσεις που καταρτίζονται ηλεκτρονικά, ωστόσο, δόθηκε σε αυτά η ευχέρεια να θεσπίσουν τους κατάλληλους ειδικότερους κανόνες προκειμένου να εφαρμοστούν οι προβλέψεις της Οδηγίας με απώτερο στόχο την επίτευξη της ενιαίας εσωτερικής αγοράς. Παρέχοντας τέτοια ευ...