Κριτήρια αναζήτησης: αυτοκατευθυνόμενη μάθηση
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αυτοκατευθυνόμενη μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: German Language Teachers’ Perceptions of Adult Education, Group Dynamics and Transformative Learning [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Τσαλαβούτα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιθυμεί να συμβάλλει στην εξέταση του θέματος της εφαρμογής αρχών και μεθόδων της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και ειδικότερα της Γερμανικής. Κύριος σκοπός της έρευνας είναι η καταγραφή των απόψεων των συμμετεχόντων καθηγητών αναφορικά με την διαφορετική βιογραφία, τα χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων που μαθαίνουν Γερμανικά, τους λόγους που οδηγο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring self-directed learning in the methodology of Transformative Learning through the Aesthetic Experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Λέκα, Μαρινέλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά δύο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (self-directed learning) και τη μετασχηματίζουσα μάθηση. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη θεωρητική σύνδεση μεταξύ των δύο θεωριών και στη συνέχεια, να εξετάσει τη δυνατότητα εφαρμογής της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Distance Education for Teachers of Secondary Education: an investigation on their readiness for education with the use of Advanced Online Learning Technologies (e-learning)» [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: Χασιώτης, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει μια έρευνα επισκόπησης, έχοντας ως περιεχόμενο τη διερεύνηση της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για επιμόρφωση, προκειμένου οι ίδιοι να επωφεληθούν των πλεονεκτημάτων που παρέχει το διαδικτυακό μοντέλο εκπαίδευσης. Η εστίαση των ερευνητικών ερωτημάτων περιλαμβάνει την εξέταση των δημογραφικών χαρακτηριστικών (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, σπουδές, επαγγελματική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the transformative power of the Hellenic Open University on the daily educational practice: the case of the educators in secondary education holding a HOU Master's degree. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΖΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έθεσε ως στόχο την εις βάθος διερεύνηση της μετασχηματιστικής δράσης του ΕΑΠ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ολοκλήρωσαν ή τώρα ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του ΕΑΠ. Η πρωτοτυπία της εργασίας διασφαλίζεται με τα αρνητικά αποτελέσματα της έρευνας για συναφή μελέτη σε εθνικό αλλά...