Κριτήρια αναζήτησης: Τάξεις Υποδοχής
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τάξεις Υποδοχής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Language Education for Unaccompanied Minor Refugee Girls: Practices and challenges in a facility in Western Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 8-3-2025 Συγγραφέας: ΓEΩΡΓIΟΣ ΜΠΟΝΤΑΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η γλωσσική εκπαίδευση των ασυνόδευτων ανήλικων κοριτσιών-προσφύγων αποτελεί ένα πολυδιάστατο ζήτημα, καθώς αφορά μια ιδιαίτερη ομάδα του προσφυγικού πληθυσμού, με την οποία η παγκόσμια κοινότητα βρίσκεται αντιμέτωπη τα τελευταία χρόνια. Ως εκ τούτου, τα ερευνητικά δεδομένα στον τομέα αυτό είναι περιορισμένα. Η ιδιαιτερότητα του φαινομένου και η προσωπική μου εμπειρία σε Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτ...
Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: Καγκαράκη, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η προσέγγιση της έννοιας της διαγλωσσικότητας στηρίζεται τόσο σε μια μέθοδο, όσο και σε μια φιλοσοφική προσέγγιση, η οποία υποστηρίζει πως η ίδια η μάθηση στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις προηγούμενες γνώσεις/εμπειρίες που έχουν αποκτήσει οι δίγλωσσοι μαθητές. Τα δίγλωσσα άτομα, σύμφωνα με αυτή την έννοια, διαθέτουν ένα ενιαίο γλωσσικό ρεπερτόριο και προβαίνουν στην κατάλληλη επιλογή ανάλογα με την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching and Learning migrant and refugee students in Mainstream and Reception Classes: A case study in Tripolis, Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 04-09-2021 [2021-09-04] Συγγραφέας: Lytrivi, Foteini Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Over the years, globalization processes transformed the world scene as alarming sociopolitical, economic and, environmental events (violent/war conflicts, terrorism, impoverishment, or natural disasters) forced people, among them thousands of children, to urgently seek shelter in other countries. Education, and more particular acquisition of the settlement country’s official language, seemed to be...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational needs and expectations of teachers that teach refugee and migrant students within the framework of intercultural education [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Δημουλιά, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών και των προσδοκιών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε προγράμματα υποστήριξης της εκπαίδευσης των προσφύγων, δηλαδή των εκπαιδευτικών ΤΥ και ΔΥΕΠ, υπό το πρίσμα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. Αντικείμενο διερεύνησης είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αυτών σχετικά με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες, τις προσδοκίες...