Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πρόγραμμα σπουδών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of inquiry-based teaching as the main teaching method of Greek secondary school science courses, according to the new (2021) curricula [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΗΜΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία με τίτλο «Η εφαρμογή της διερευνητικής διδασκαλίας ως κύρια διδακτική μέθοδο μαθημάτων φυσικών επιστημών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα νέα (2021) προγράμματα σπουδών» πραγματοποιήθηκε έρευνα με στόχο να διερευνηθεί ο βαθμός εφαρμογής της διερευνητικής διδασκαλίας στο νέο πρόγραμμα σπουδών της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο. Η εργασία αυτή προσπάθησε επίσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Formation of the curriculum in the Second Chance Education Schοols. The case of natural sciences [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός: Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετηθούν οι απόψεις των εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών για το πρόγραμμα των φυσικών επιστημών στα ΣΔΕ, την επάρκεια του περιεχομένου του επιστημονικού γραμματισμού και τις προτάσεις για την διαμόρφωση του προγράμματος.Μεθοδολογία: Το δείγμα των εκπαιδευόμενων αποτελούνταν από 4 άτομα, στην πλειοψηφία τους γυναίκες, 3 φοιτητές Β κύκλου και 1 απόφοιτος τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A literature review of the mobile learning in the school curriculum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΠΑΛΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία αφορά μία μελέτη και βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με την μάθηση μέσω κινητών συσκευών σε σχολικό περιβάλλον, όπως αυτή περιγράφεται στη διεθνή βιβλιογραφία μέχρι και σήμερα καθώς και τις τεχνολογίες και εφαρμογές που έχουν αξιοποιηθεί, ενώ περιγράφεται ένα σενάριο που περιλαμβάνει μάθηση μέσω κινητών συσκευών. Στις έρευνες που αφορούν την μάθηση μέσω κινητών συσκευών έχου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Assessment Practices of EFL Teachers in Greek State Primary Schools: Congruence with Curriculum and Teachers’ Training Needs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λιούτσια, Βικτωρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Among the many roles that modern teachers are called upon to play in their classroom, it is that of the assessor. Assessment is an integral part of teaching and although its importance and impact on learning are indisputable, it remains a field that has not been much investigated. The writer, being a primary school teacher herself, administered a research about teachers’ classroom-based assessment...
Ημερομηνία:
3-2005 [2005]
Χρυσάνθη Βαγιακάκου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η ένωση των Ευρωπαϊκών χωρών έχει οδηγήσει στη διαµόρφωση ενός πολυδιάστατου, συνεχώς εξελισσόµενου περιβάλλοντος που το χαρακτηρίζει η ποικιλία των γλωσσών, των πολιτισµών, των κοινωνικών και πολιτικών δοµών. Εποµένως, οι απαιτήσεις για τη διατήρηση και την ανάπτυξη ενός τόσο πολυσύνθετου πληθυσµού είναι αυξηµένες και επεκτείνονται σε όλους τους τοµείς του κοινωνικού, πολιτικού και ιδιωτικού βίου...
Ημερομηνία:
2004 [2004]
Ιγνατίου Μαίρη Άντζελα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος αυτής της εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση του ∆ιαθεµατικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραµµάτων Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Ειδικότερα, θα αναλυθούν οι αρχές που διέπουν την καινοτοµία όπως και τα µεθοδολογικά ζητήµατα που ανακύπτουν. Η έννοια της διαθεµατικής προσέγγισης, όπως και οι προεκτάσεις της στη διδασκαλία γενικά και στη διδασκαλία της Αγγλικής γλωσσας ειδικότερα θα εξε...