Κριτήρια αναζήτησης: Vocational High School
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Vocational High School Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ταυλαράκη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχολικής κουλτούρας στα Επαγγελματικά Λύκεια, και τη σχέση της με το παρεχόμενο διδακτικό έργο. Συγκεκριμένα διερευνώνται οι αντιλήψεις και οι βασικές εκπαιδευτικές θεωρίες των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα ΕΠΑΛ για τα ίδια τα σχολεία εργασίας τους. Επίσης αξιολογούνται οι τεχνικές διδασκαλίας, τα εποπτικά μέσα και οι μέθοδοι που εφαρμόζονται απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of school factor in unjustified school absence: The perspective of vocational high school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Χαβιάς, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα του αναιτιολόγητου απουσιασμού από την σχολική τάξη, όπως αποτυπώνεται σε πρόσφατες μελέτες, συνδέεται, άμεσα και έμμεσα, τόσο με το πρόβλημα της πρόωρης εγκατάλειψης όσο και με τη χαμηλή σχολική επίδοση. Η έρευνα αυτή στοχεύει στην καλύτερη κατανόηση των λόγων, οι οποίοι απορρέουν από το σχολικό παράγοντα και συντελούν στην λήψη απόφασης μαθητών και μαθητριών ΕΠΑ.Λ να απουσιάσουν χωρίς ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Distance Education Additional Support. Case Study in Formal Secondary Vocational Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Ροβολής, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνάται η δυνατότητα εφαρμογής συμπληρωματικής σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου. Ερευνώνται οι προϋποθέσεις εφαρμογής της, τα πιθανά οφέλη και οι δυσκολίες εφαρμογής της. Ο ερευνητικός σχεδιασμός που ακολουθείται είναι η πρακτική έρευνα δράσης. Συμμετέχοντες είναι οκτώ μαθητές και δύο εκπα...