Κριτήρια αναζήτησης: TEACHERS
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TEACHERS Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE ELEMENTARY CONTENT SPECIALISTS OF GREEK PRIMARY EDUCATION AS A MINORITY GROUP AND THEIR SUBJECTIVE FEELING OF EXPERIENCING WORKPLACE BULLYING [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΤΕΡΖΑΚΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη περίπτωσης αποσκοπούσε στη διερεύνηση της επαγγελματικής ταυτότητας που έχουν κατασκευάσει οι ‘ειδικότητες’ μετά από τριάντα έξι χρόνια εργασίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερο δε ενδιαφέρον παρουσίασε η σχέση της ομάδας των ‘ειδικοτήτων’ με την κυρίαρχη εκπαιδευτική ομάδα των δασκάλων. Κεντρική θέση ωστόσο στην παρούσα μελέτη περίπτωσης κατείχε η θεωρία της κοινωνικής ταυτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "INTERCULTURAL COMMUNICATION IN PRESCHOOL EDUCATION. A CASE STUDY OF SOCIAL REPRESENTATIONS OF STUDENTS, PARENTS AND TEACHERS OF THE 8TH KINDERGARTEN OF AGIA PARASKEVI" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΖΗΡΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το μεταναστευτικό κύμα των τελευταίων τριάντα ετών προσδίδει στην ελληνική κοινωνία πολυπολιτισμικό χαρακτήρα. Η νέα πολυπολιτισμική πραγματικότητα επηρεάζει το εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο καλείται να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί την απάντηση στα νέα κοινωνικά δεδομένα στοχεύοντας στη διαπολιτισμική επικοινωνία και την καταπολέμηση των κ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΔΑΡΑΜΑΡΑ, ΕΛΛΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αχαΐας για τη συμβολή της επιμόρφωσης που έχουν λάβει σε θέματα διαχείρισης ενδοσχολικής βίας στην αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου. Αξιοποιώντας τη μικτή προσέγγιση με την τεχνική της τριγωνοποίησης συγκεντρώθηκαν τα ποσοτικά δεδομένα μέσω ερωτηματολογίων που συμπ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες για τα κίνητρα συμμετοχής στην εκπαίδευση ενηλίκων, ελάχιστες όμως αφορούν τους εκπαιδευτικούς που αποτελούν μία ιδιαίτερα μεγάλη επαγγελματική ομάδα στο σύνολο εργαζομένων ενηλίκων. Η παρούσα έρευνα ασχολήθηκε με τη διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής των εκπαιδευτικών της τυπικής εκπαίδευσης σε μεταπτυχιακά προγράμματα ειδίκευσης. Η έλλειψη ερευνητικών προσπαθειών π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: PRIMARY SCHOOL TEACHERS VIEWS, FOR MOTIVATION AND SATISFACTION IN THE WORKPLACE [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Μια σημαντική δραστηριότητα της διοίκησης είναι η παρακίνηση του προσωπικού. Στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία αναφέρεται συνήθως ως “motivation”. Η παρακίνηση του προσωπικού απαιτεί σημαντική προσπάθεια από την πλευρά των διοικητικών στελεχών, γνώση κατάλληλων τεχνικών και μεθόδων και προπάντων διάθεση και επιθυμία για ενίσχυση των εργαζομένων και δημιουργία θετικού κλίματος στον χώρο της εργασίας. ...