Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Strategic marketing plan
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Plan: the case of Prefecture of Preveza [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κωλέτση, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο Νομός Πρέβεζας παρουσιάζει διαρκή τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία έτη με αρκετά μεγάλη αύξηση των τουριστών που την επισκέπτονται. Παρά ταύτα, υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια βελτίωσης τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την συλλογή πληροφοριών που θα οδηγήσουν στον σχηματισμ...
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Χαραλαμπίδης, Φίλιππος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο παγκόσμιος τουριστικός χάρτης τις τελευταίες δεκαετίες συνεχώς μεταβάλλεται. Oι νέοι και ανταγωνιστικοί τουριστικοί προορισμοί, η μαζικότητα του τουρισμού, η έντονη εποχικότητα, οι εναλλαγές στις ανάγκες των τουριστών, καθώς και η οικονομική κρίση που μαστίζει τον πλανήτη, δημιουργούν ένα ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον και επιβάλλουν την υιοθέτηση νέων ανταγωνιστικών τουριστικών σχεδίων μάρκε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the overall satisfaction of tourists regarding the tourist product of the island of Paros and the development of a Strategic Marketing Plan." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Σκιαδοπούλου, Θηρεσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την αξιολόγηση της ικανοποίησης των τουριστών από τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται στο νησί της Πάρου και γίνεται προσπάθεια εκπόνησης ενός μονοετούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να ερευνήσει την ικανοποίηση των τουριστών από το συνολικό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει η Πάρος και να προτείνει έ...
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού: η περίπτωση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
MSc
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπούρη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ.
Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research into the prospects of sustainable development of Karpenissi Municipality via marketing proposals concerning the enrichment of the touristic product of the destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσολακίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διερευνήσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης για τον Δήμο Καρπενησίου μέσω προτάσεων μάρκετινγκ εμπλουτισμού του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος. Γενικά, στις μέρες μας παρατηρείται ένας έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών που προσφέρουν ομοειδή προϊόντα. Γι’ αυτό τον λόγο, κρίνεται απαραίτητη η κατάστρωση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ανδρικάκη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ιδιαίτερη σημασία του τουρισμού σε μια χώρα είναι αδιαμφισβήτητη διότι επηρεάζει άμεσα την οικονομία της, προσφέροντας θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τα έσοδα και δραστηριοποιώντας πολλούς διαφορετικούς τομείς. Σε συνδυασμό όμως με τον κορεσμό που έχει επέλθει το τουριστικό μοντέλο ήλιος-άμμος-θάλασσα συνιστάται οι τουριστικοί προορισμοί να στρέψουν την προσοχή τους σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού...
«Πρόταση Στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Αράχωβας Βοιωτίας»
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«A proposal for a Strategic Marketing plan for the viable tourism development of Arachova region, Viotia» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
Φορτώσης, Παναγιώτης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την πρόταση για ένα στρατηγικό πλάνο Μάρκετινγκ και βιώσιμης ανάπτυξης για την περιοχή της Αράχωβας Βοιωτίας. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να αναπτύξει ένα σχέδιο μάρκετινγκ το οποίο στοχεύει στην βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στην διαφύλαξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της περιοχής. Η διάρθρωση της διπλωματικής έχει ως εξής: Π...