Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Stephen Brookfield
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The critically reflective teacher according to Stephen Brookfield: methods and tools of critical awareness. The case of a focus group of Secondary Education teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καβακλή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον της Κοινωνίας της Γνώσης, όπου η εκπαίδευση ως καθολική και διά βίου δραστηριότητα αποκτά διαρκώς εντεινόμενο αγοραίο προσανατολισμό, η συνειδητοποίηση των ηγεμονικών λόγων των νεοφιλελεύθερων εκπαιδευτικών πολιτικών επιβάλλει τον αναπροσανατολισμό της προς μια περισσότερο ανθρωποκεντρική αναπτυξιακή προσέγγιση. Κομβική θέση κατέχει ο κριτικά στοχαζόμενος ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical reflection in the theories of Freire and Brookfield. Similarities and differences. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Πεδή, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τον κριτικό στοχασμό στις θεωρίες των Paulo Freire και Stephen Brookfield, καθώς και τα στοιχεία σύγκλισης και διαφοράς των θεωριών αυτών.
Αρχικά, ο στόχος της έρευνας ήταν να προσεγγιστούν οι μελέτες και οι θεωρίες των Paulo Freire και Stephen Brookfield και η συμβολή τους στην εκπαίδευση ενηλίκων και στην ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευόμενων. Συγκεκριμέ...