Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Language teaching
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Modern Greek Sentences in Middle School Using Digital Tools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2024
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ-ΑΝΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί η διδασκαλία των δευτερευουσών προτάσεων της Νέας Ελληνικής στο Γυμνάσιο μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι προτάσεις της ΝΕ, εστιάζοντας στις δευτερεύουσες προτάσεις. Αποδίδονται τα χαρακτηριστικά των προτασιακών δομών της ΝΕ και στη συνέχεια προσεγγίζονται τα είδη των κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors that prevent secondary educators to implement Critical Language Awareness Curricula in Greek High School: philologists’ views. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Γεωργακοπούλου, Νίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η κριτική γλωσσική επίγνωση είναι μία θεωρία γλωσσικής διδασκαλίας που έχει εισαχθεί την τελευταία δεκαετία στα ελληνικά Προγράμματα Σπουδών με σκοπό να προωθήσει τις δεξιότητες κριτικού γραμματισμού στους μαθητές όλων των βαθμίδων. Η παρούσα εργασία διερευνά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή της οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου. Η έρευνα, που ακολουθεί την ποιοτική προσέγγιση, βασίστηκε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Language teaching and language awareness in Lykeion High school. Study on language awareness of students of the 2nd grade of Lykeion High school. The teaching and writing of summary. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση της ανάπτυξης γλωσσικής επίγνωσης μέσω της γλωσσικής διδασκαλίας στη Β΄ Λυκείου σε σχέση με τη συγγραφή περίληψης. Πιο συγκεκριμένα διερευνώ αν οι μαθητές μετά τη διδασκαλία μπορούν να δημιουργήσουν περιληπτικά κείμενα και να διευρύνουν το γλωσσικό τους ρεπερτόριο αποκτώντας γλωσσική επίγνωση. Χρησιμοποίησα τη μέθοδο ανάλυσης κειμένων περίληψης που συ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opinions of teachers and students on the degree of achievement of the learning objectives of Modern Greek Language at Lyceum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΤΣΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στόχευσε να ελέγξει το βαθμό υλοποίησης διδακτικών πρακτικών και επίτευξης διδακτικών στόχων των αναλυτικών προγραμμάτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο, καθώς και το βαθμό αποδοχής των διδακτικών πρακτικών και στόχων από την πλευρά των μαθητών μέσω ποσοτικής προσέγγισης. Επίσης επιδιώχθηκε μέσω ποιοτικής προσέγγισης η διερεύνηση των παραμέτρων που σχετ...