Κριτήρια αναζήτησης: Internal Marketing
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Internal Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικό Μάρκετινγκ. Η σχέση τους και ο αντίκτυπός τους στην εργασιακή απόδοση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων» [Ελληνική] Ημερομηνία: 09-09-2023 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Human resource management is a common term found more and more among enterprises. The role of internal marketing and human resource management, whose functions are focused on the human capital of enterprises, is emerging as decisive for their effectiveness, motivation and well-being.The aim of this dissertation is to examine the relevance between human resource management and internal marketing pl...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Internal Marketing and Effective Customer Service: Evidence from the Municipality of Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Παφίτου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Internal Marketing is a crucial human resources practice in order first internal customers, employees actually, to learn and value new services offered and then employees easily persuade customers how to use them. Especially, in case of new digital services, uncertainty created by the non-awareness of services makes customers non-eager to try them and the firm not to exploit the desired advantages...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of in-company training and professional development of human resources as part of internal marketing as applied in tourism companies in Crete: A study for 4- and 5-star hotels located in Crete in the wider context of the COVID-19 pandemic [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Αστυρακάκη, Χαρίκλεια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι κατάλληλοι ανθρώπινοι πόροι είναι το βασικό συστατικό για την επιτυχία. Δεδομένων των ραγδαίων κοινωνικών και τεχνολογικών αλλαγών της σύγχρονης επιχειρηματικής κοινωνίας και δεδομένης της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19, οι ανθρώπινοι πόροι πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς προκριμένου μέσω της βελτίωσης του επιπέδου ικανοποίησής τους να επιτύχουν ανωτερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών και ικανοποίηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Human Resource Management And Practices of Internal Marketing From The Hotel Sector. Research In Hotel Businesses Which Are 5* and 4* In Heraklio County. [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: ΧΑΙΡΕΤΗ, ΝΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αδιαμφισβήτητα αποτελεί τον πυλώνα της οικονομίας με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο. Καθοριστικό παράγοντα για την εξασφάλιση παροχής ποιοτικών και ανταγωνιστικών υπηρεσιών αποτελεί το ανθρώπινο δυναμικό. Στο πλαίσιο αυτό, ο ρόλος του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, αρμόδιου για τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διαχείριση και την ανάπτυξη του προσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Internal marketing practices in hotel industry. Empirical study on hotel enterprises in the Prefecture of Korinthia [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΣΤΑΘΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ξενοδοχειακή αγορά λειτουργεί σε ένα ιδιαίτερο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό κρίνεται απαραίτητο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, μέσω του τμήματος του Ανθρώπινου Δυναμικού να εντοπίσουν και να αξιοποιήσουν το κατάλληλο προσωπικό για την επίτευξη των στόχων τους. Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού έχει ως βασικές της λειτουργίες τη στελέχωση, την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την υποκί...