Κριτήρια αναζήτησης: Critical language awareness
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Critical language awareness Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Μaking use of the language of young people in teaching Greek as second language [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Πασχάλη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνάται η σπουδαιότητα της χρήσης της γλώσσας των νέων ως ένα μέσο που θα επιτρέψει τους εκπαιδευομένους να αναλύσουν την ήδη, ή ως ένα σημείο, ανεπτυγμένη επικοινωνιακή τους ικανότητα, γίνεται προσπάθεια εκκίνησης της διδακτικής διαδικασίας της ελληνικής γλώσσας από τον επικοινωνιακό λόγο και εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την πολυπολιτισμική εκπαίδευση και τα οφέλη τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors that prevent secondary educators to implement Critical Language Awareness Curricula in Greek High School: philologists’ views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Γεωργακοπούλου, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η κριτική γλωσσική επίγνωση είναι μία θεωρία γλωσσικής διδασκαλίας που έχει εισαχθεί την τελευταία δεκαετία στα ελληνικά Προγράμματα Σπουδών με σκοπό να προωθήσει τις δεξιότητες κριτικού γραμματισμού στους μαθητές όλων των βαθμίδων. Η παρούσα εργασία διερευνά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή της οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου. Η έρευνα, που ακολουθεί την ποιοτική προσέγγιση, βασίστηκε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The development of language awareness with the implementation of teaching text genres. Designing a teaching intervention for teaching biography in the Second Grade of High School. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κατσωνοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες η γλωσσική διδασκαλία έχει επηρεαστεί από τις αρχές της γλωσσικής επίγνωσης, η οποία προάγει τη συνειδητή και αποτελεσματική χρήση της γλώσσας με στόχο την επίτευξη της ανθρώπινης επικοινωνίας. Η προσέγγιση αυτή έχει προσδώσει μια περισσότερο κειμενοκεντρική διάσταση στη διδασκαλία της γλώσσας, τοποθετώντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις ποικίλες κατηγορίες κειμενικών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gender identities within the Rom society: Critical discourse analysis and critical literacy project implementation [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: Τσαρτσάρα, Στυλιανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην κατασκευή έμφυλων ρόλων, όπως αυτοί διαμορφώνονται κατά την εκφορά του λόγου σε μια κοινότητα Ρομά της Δυτικής Αττικής. Έχοντας ως εργαλείο ανάλυσης τη Συστημική Λειτουργική Γραμματική του M.A.K. Halliday, εφαρμόστηκε Κριτική Ανάλυση Λόγου στο περιεχόμενο των συνεντεύξεων δέκα ομιλητών της κοινότητας. Συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν και αναλύθηκαν ιδεοποιητικά και διαπρο...