Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Critical Reflection
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ο Κριτικός Στοχασμός ως μέσο μετασχηματισμού του πολιτισμικού κεφαλαίου των Εκπαιδευόμενων Ενηλίκων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Reflection as a means of cultural capital transformation of Adult Students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Ευθυμιάδη, Κωνσταντία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας μετασχηματισμού των αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων ενηλίκων, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας με τη βοήθεια του κριτικού στοχασμού, σύμφωνα με τη Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του Jack Mezirow. Αυτές οι αρχικές αντιλήψεις τις οποίες οι ενήλικες απέκτησαν μέσα από μια μακροχρόνια διαδικασία «εγχάραξης», χωρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of emotions specific to adult Learning. An alternative approach in Transformative Learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καραφωτιά, Ευθαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναδεικνύει μία εναλλακτική προσέγγιση της θεωρίας του Jack Mezirow, που δεν επικεντρώνεται στην ορθολογιστική πλευρά της Μετασχηματίζουσας Μάθησης αλλά εστιάζει στη συναισθηματική διάσταση της διαδικασίας του Μετασχηματισμού. Η έρευνα μας, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της συστηματικής Βιβλιογραφικής Ανασκόπησης, μελετά το ρόλο που διαδραματίζουν τα συναισθήματα, οι συγκινησιακές εκ...
Η διαχρονική πορεία του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου στην εκπαίδευση ενηλίκων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The intertemporal progression of critical reflection and discourse in Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Κοντογεώργη, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά τη διαδρομή του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου από την αρχαιότητα ως και τη σημερινή εποχή, συνδέοντας τη θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης του Mezirow με τις αντιλήψεις και τις απόψεις των αρχαίων φιλοσόφων Αριστοτέλη και Πλάτωνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται τα δυο προαναφερθέντα στοιχεία, έτσι όπως εκφράζονται από τα φιλοσοφικά συγγράμματα του Αριστ...