Κριτήρια αναζήτησης: Connectivism
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Connectivism Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Connectivism in teacher education: The web as a means of connecting with colleagues towards professional development [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Σταματίου, Παγώνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Nowadays, the Internet is part of the daily lives of people, altering the way they think, communicate and learn. In this fast-paced digital age, teachers are challenged to constantly develop as professionals so as to cater to the ever-changing needs of their students. Addressing the educational needs of the current era, the theory of Connectivism suggests that knowledge can be produced within digi...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: LYRONI, IRENE Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Over the last decades there has been an ongoing technological progress affecting different aspects of our lives one of which is the education field. It goes without saying that our world has become digitalised and this could not leave the educational field intact. Traditional learning theories and practices need to be revised in view of the increasing demands of our digital era. Under these circum...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Open and Distance education and Connectivism via the design of an online educational system [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός ενός διαδικτυακού ανοικτού εξ αποστάσεως συστήματος εκπαίδευσης υπό το πρίσμα του κονεκτιβισμού. Ειδικότερα, η εργασία στόχευε στον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών και στη συνέχεια στον σχεδιασμό συστήματος με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, μέσω του οποίου τα προσφερόμενα μαθήματα θα ικανοποιούν ταυτόχρονα τις αρχές του κονεκτιβισμού αλλά και της ΑεξΑΕ. Παρόλο ...