Κριτήρια αναζήτησης: Competitiveness
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Competitiveness Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 9-9-2023 Συγγραφέας: ΝΙΚΗΤΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The shipping industry is characterized by a particularly complex environment, with constant and high speeds developments.Especially in recent decades, in the shipping industry significant developments are observed both at the technological level and in level of functionality, security and efficiency.Today shipping companies are constantly asked to develop and to meet ever higher operational, safet...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer experience in the hospitality industry: a key differentiator that can lead to customer satisfaction, loyalty and word-of-mouth behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παρλάντζα, Ζωή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Customer experience has been acknowledged as a very significant factor that affects customer behaviors such as loyalty and word-of-mouth intention, probably emerging from satisfied customers. The hospitality industry is based mainly on the human factor and is considered one of the most experience-centric sectors. This master thesis aims to study hotel experiences from guests’ perspective through a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The incorporation of Sustainable Management principles into the rendering of services to hotel units as a lever to improve the quality of the offered product and reduce operating costs [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Γρηγοριάδου, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς αλλαγές, με επακόλουθα προβλήματα κινδύνους αλλά και ευκαιρίες, ο επιχειρηματίας ή η εκάστοτε επιχείρηση θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθεί, χρησιμοποιώντας τους διαθέσιμους επιχειρησιακούς πόρους ως ανταπόκριση σε αυτές τις αλλαγές και πάντα προς όφελος της επιχείρησης. Η κάθε επιχείρηση θέτει τους επιχειρησιακούς της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Competitiveness and sustainability of the modern museum in the information and knowledge society. The case study of the Delphi Museum. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-05-2019 [2019-05-27] Συγγραφέας: ΜΟΙΡΟΓΙΑΝΝΗ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα είναι μια χώρα που την χαρακτηρίζεται κυρίως από τη μεγάλη ιστορική και πολιτιστική κληρονομιάς της. Ωστόσο, αυτό το προνόμιο, εκτός από εθνική υπερηφάνεια δημιουργεί και την ηθική υποχρέωση διαφύλαξης και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο πολιτισμός μας προσδίδει διεθνές κύρος στη χώρα μας και η προστασία του αποτελεί όχι μόνο χρέος, αλλά και συμφέρον, καθώς έχει ανεκτίμητη οικονο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative Analysis and Competitiveness Study of the Food Industry in Greece, Italy, Spain and Portugal [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Στίκος, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study performs a comparative analysis of the competitiveness level of the Greek food industry against that of other European countries, according to data from the 2010 – 2015 period. The first chapter contains a brief introduction to international trade, the concept of competitiveness, and Greece’s ranking in international markets. It is followed by on overview of the Greek food industry, wit...