Κριτήρια αναζήτησης: Competitive advantage
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Competitive advantage Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic challenges and competitive advantage in the wholesale trade of professional use chemicals sector in the Greek economy. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Casmeridis, Efstratios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Growing competition in the field of B2B companies is not solely a global phenomenon, but also a local one like in the case of the Greek market of professional-use chemicals. The aim of this study is to reveal and evaluate the strategic challenges faced by B2B companies in the trade of chemicals aimed at industrial production companies, and particular in their maintenance and production departments...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The continuous education and training of business staff as a tool for their competitiveness [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Παππά, Ιφιγένεια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση/ κατάρτιση είναι ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες στον επιχειρηματικό κόσμο, επειδή η εκπαίδευση αυξάνει την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα τόσο των υπαλλήλων όσο και του οργανισμού. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την άποψη εργαζομένων ιδιωτικών επιχειρήσεων αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της κατάρτισης/ εκπαίδευσης και της επίτευξης υψηλότερης απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Entrepreneurship and innovation in cultural organizations. Opportunities of development during the period of economic and cultural crisis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΛΟΥΔΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον αβεβαιότητας μέσα στο οποίο οι πολιτιστικοί οργανισμοί αν και έχουν δυσκολία πρόβλεψης και στοχοθεσίας καλούνται να επιβιώσουν αλλά και να επικρατήσουν ανάμεσα σε ομοειδής ανταγωνιστικούς οργανισμούς, καθώς και σε άλλες μορφές ψυχαγωγίας και τέρψης. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να καταδείξει ότι η υιοθέτηση της καινοτομίας είναι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ιdentification of museum brand names with the artist they are named after. Key of success or stagnancy? A comparative analysis of Jane Austen Centre-Museum in Bath, UK and Papadiamantis Museum in Skiathos, Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-03-2016 [2016-03-25] Συγγραφέας: ΜΠΑΣΟΥΡΗ, ΖΩΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης και του έντονου ανταγωνισμού, η επιβίωση των πολιτιστικών οργανισμών καθίσταται πιο δύσκολη από ποτέ. Για να μπορέσουν να επιβιώσουν οι σημερινοί πολιτιστικοί οργανισμοί στις νέες αυτές συνθήκες θα πρέπει να αναπροσδιορίσουν το σκοπό και τη λειτουργία τους και να τη στηρίξουν σε σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους της επιστημονικής διοίκησης.Το μουσείο, ως ένας ε...