Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Art History
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
BOOK AS ART:THE ARTISTS' BOOK IN CONTEMPORARY ART AND ITS CONTRIBUTION TO THE FIELD OF COMMUNICATION. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΙΚΡΟΥ, ΕΛΠΙΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία εξετάζει το σύγχρονο artists’ book ως ένα πολυδιάστατο και υβριδικό μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης με έντονα διαδραστικό χαρακτήρα, ως ένα ισχυρά επικοινωνιακό χρηστικό αντικείμενο που, όντας έργο τέχνης, δύναται να συμβάλλει στη δημιουργία εμπλουτισμένης, μοναδικής εμπειρίας. Το τετράδιο του καλλιτέχνη, έχοντας αναγνωριστεί ως αυτόνομο καλλιτεχνικό είδος που προέκυψε σταδιακά μέσα από συνε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ (CLIL): ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2016 [2016-09-24]
ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The dissertation investigates how CLIL Art History modules could benefit the advanced group of Grade C students of a Junior High School in reference to content and oral production development in terms of fluency and lexical diversity. It also investigates how the particular CLIL intervention can affect students’ perceptions of and attitudes towards learning Art History through CLIL.
To this end...