Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Alternative tourism
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CONTRIBUTION OF eSPORTS IN THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF TOURISM : THE CASE OF PIERIA PREFECTURE . [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΚΑΛΤΣΙΔΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξερευνά τον ανερχόμενο κόσμο του ηλεκτρονικού αθλητισμού και τολμά να συνδυάσει αυτή την άνθηση με το φαινόμενο του τουρισμού . Εξετάζοντας τα δεδομένα της βιβλιογραφίας αρχικά και της πρωτογενούς έρευνας στη συνέχεια , ερευνώνται προτερήματα και μειονεκτήματα σε μία ενδεχόμενη σύμπραξη ηλεκτρονικού αθλητισμού και τουρισμού και ο τρόπος που θα μπορούσε αυτή να ενισχύσει το τουρι...
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Θεοδωρίδης, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο το να εστιάσει στην δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη στην Δυτική Μακεδονία. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Δυτική Μακεδονία είναι μια περιοχή με πολλές αδυναμίες όπως ότι έχει χαμηλό ΑΕΠ και σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω της λειτουργίας των μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ, που όμως είναι και ο βασικός εργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research on the prospects of development of enotourism in the Greek region of Macedonia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ραμπιάδης, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
*Το τοπωνύμιο «Μακεδονία» σε αυτήν την έρευνα αφορά το γεωγραφικό διαμέρισμα που βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της Ελλάδας και όχι στο κράτος της «Βόρειας Μακεδονίας»
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στα στοιχεία ανάδειξης και τις προοπτικές ανάπτυξης του Μακεδονικού αμπελώνα, ο οποίος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αμπελώνες της Ελλάδας και απαρτίζεται από πρωτοπόρους οινοποιο...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΜΗΤΡΟΥ, ΜΑΡΙΝΑ ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Εισαγωγή: Όντας ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας της τουριστικής βιομηχανίας, o εναλλακτικός τουρισμός, αντιπροσωπεύει μια αναπτυξιακή ευκαιρία, δεδομένου ότι επιδιώκει την ισορροπία μεταξύ της διατήρησης των φυσικών πόρων και της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης των τοπικών κοινοτήτων. Σχετικά με την περιοχή της Oρεινής Κορινθίας, υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, µε τις κατάλληλες προτάσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The prospects and the contribution of wine tourism in the promotion of the tourist development of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Χατζηγιακτσίδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού φαίνεται ότι είναι απαραίτητη για όλες τις περιοχές που επενδύουν στον τουρισμό καθώς οι σύγχρονοι πολίτες ενδιαφέρονται πλέον για διαφορετικές εμπειρίες από αυτές που προσφέρει ο μαζικός τουρισμός, καθώς είναι πιο ευαισθητοποιημένοι πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα ενώ έχουν και πιο εξελιγμένες και διαφοροποιημένες ανάγκες. Μία από αυτές τις μορφές εναλλακτικο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The attractiveness of the prefecture of Kilkis as an alternative tourism destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Ησαϊλίδου, Μαγδαλινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι ο εναλλακτικός τουρισμός του νομού Κιλκίς. Σε αυτό το πλαίσιο, διερευνήθηκε ο εναλλακτικός τουρισμός και οι μορφές τους και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης στο νομό Κιλκίς προκειμένου να βρεθούν οι μορφές εναλλακτικού τουρισμού που διαθέτει. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ποσοτική πρωτογενής έρευνα με σκοπό να διερευνηθεί η ελκυστικότητα του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination branding of Patras-The role of alternative tourism [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν η επωνυμία (brand) του τουριστικού προορισμού Πάτρα και η σημασία των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο brand. Αρχικά, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του τουριστικού marketing και του branding και αναδεικνύονται οι κύριες πτυχές του destination branding με έμφαση στον πολιτισμό, εφόσον η Πάτρα είναι μια πόλη με έμφαση τον πολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the overall satisfaction of tourists regarding the tourist product of the island of Paros and the development of a Strategic Marketing Plan." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Σκιαδοπούλου, Θηρεσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την αξιολόγηση της ικανοποίησης των τουριστών από τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται στο νησί της Πάρου και γίνεται προσπάθεια εκπόνησης ενός μονοετούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να ερευνήσει την ικανοποίηση των τουριστών από το συνολικό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει η Πάρος και να προτείνει έ...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Ανδρικάκη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ιδιαίτερη σημασία του τουρισμού σε μια χώρα είναι αδιαμφισβήτητη διότι επηρεάζει άμεσα την οικονομία της, προσφέροντας θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τα έσοδα και δραστηριοποιώντας πολλούς διαφορετικούς τομείς. Σε συνδυασμό όμως με τον κορεσμό που έχει επέλθει το τουριστικό μοντέλο ήλιος-άμμος-θάλασσα συνιστάται οι τουριστικοί προορισμοί να στρέψουν την προσοχή τους σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The practice of House Exchange as an alternative vacation tendency. The Case Study of Greek HomeExchangers" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά επηρεάζουν με τη σειρά τους και τον τρόπο λειτουργίας του παραδοσιακού μοντέλου της τουριστικής βιομηχανίας. Η είσοδος της συνεργατικής κατανάλωσης ή αλλιώς peer-to-peer έχει επεκταθεί και στον τομέα του τουρισμού με παροχή νέων υπηρεσιών οι οποίες συνδέονται με την ανταλλαγή και τη φιλοξενία στον τομέα της διαμονής. Η ανταλλαγή καταλυμάτων με απουσία καταβ...