Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Action Research
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary Teachers' perceptions and practices on using Augmented and Virtual Reality in Greek EFL context: An action research project [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Βαλή, Ευτυχία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): In recent years, there has been an increasing interest in applying Virtual Reality (VR) & Augmented Reality (AR) to design distinctive educational settings. The purpose of this action research was to examine the perceptions of English secondary language teachers in Greece about the importance and feasibility of the implementation of virtual and augmented reality applications. For the implementatio...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The In-Class Flip model as a method of inclusion in the open and distance education. An action research study in ICT context in Primary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κυροδήμου, Ευσταθία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αναδυόμενη προσέγγιση της ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom) έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως για την ενίσχυση των πρακτικών διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, αναφέροντας πολλά υποσχόμενα θετικά αποτελέσματα στην ενίσχυση των μαθησιακών εμπειριών των μαθητών/τριών. Κρίσιμος παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης μεθόδου αποτελεί η ανάγκη συμμετοχής των μαθητών/τριώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Utilizing Web 2.0 technology teaching scenarios in teacher training: an action research. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Λυμπιτάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ένταξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική πρακτική, αντιμετωπίζεται από την εκπαιδευτική κοινότητα ως προϋπόθεση για ένα σύγχρονο καινοτόμο σχολείο. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν τα τελευταία έτη, μεγάλης κλίμακας έργα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, για τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Ωστόσο, όπως υπαγορεύουν ευρήματα ελληνικών κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων της ομιλίας κατά τη χρήση της Γλωσσικής Εμβάπτισης ως μοντέλου διδασκαλίας: Μια μελέτη περίπτωσης της 5ης τάξης ενός Ελληνικού δημοσίου Δημοτικού σχολείου στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως Ξένη Γλώσσα. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-05-2017 [2017-05-31]
Nteli, Athina
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation investigates the development of the speaking skill, using a language immersion approach called the Immersion Teaching Model (ITM), as a form of process differentiation. More specifically, it aims to explore whether the ITM intervention in an EFL context will have an impact on the students’ speech development and motivation, and furthermore investigate its feasibility as a ...