Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ACTION RESEARCH
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Multilingualism in action: A case study in a preschool class in Ileia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-02-2022 [2022-02-26]
ΚΑΤΣΑΡΑ, ΟΛΓΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): ABSTRACT
The linguistic and cultural diversity observed in modern societies influences and shapes educational polices and teachers' educational practices. The European Commission proposes that the educational policies of its Member States should promote and encourage multilingualism/plurilingualism, in order for citizens to acquire knowledge, attitudes and skills with long-term benefits. In parti...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
USING WEB 2.0 TOOLS TO IMPROVE THE WRITING SKILL IN AN EFL CLASSROOM OF B1 LEVEL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΛΟΥΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation aims in to investigate the influence and usefulness of integrating Web 2.0 tools in teaching writing to B1 level students in English and the extent to which the use of Web 2.0 tools motivates students in their writing process. The particular research will investigate the hypothesis that students of a B1 level are able to develop their writing skills successfully with the aid of W...