Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακό κόμικ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακό κόμικ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: HISTORICAL EDUCATION AND DIGITAL COMICS : A TEACHING SCENARIO FOR THE ASIA MINOR CAMPAIGN AND DESTRUCTION IN PRIMARY SCHOOL [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-7-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο «Ιστορική Εκπαίδευση και Ψηφιακό Κόμικ: Ένα Διδακτικό Σενάριο για την Μικρασιατική Εκστρατεία και Καταστροφή στο Δημοτικό Σχολείο» διερευνά τη δυνατότητα χρήσης των ψηφιακών κόμικς ως μέσου για τη διδασκαλία ιστορικών γεγονότων. Συγκεκριμένα, επικεντρώνεται στην περίπτωση της Μικρασιατικής Εκστρατείας και Καταστροφής, προσφέροντας ένα διδακτικό σενάριο π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transforming Papadiamantis work into digital storytelling- perceiving his work through comics [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, στο οποίο παρουσιάζεται η μετακένωση των έργων του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη σε άλλες μορφές τέχνης και από το δημιουργικό μέρος, στο οποίο τρία διηγήματα του σπουδαίου λογοτέχνη επιλέχθηκαν να διασκευαστούν με τη βοήθεια συγκεκριμένου διαδικτυακού εργαλείου ψηφιακής αφήγησης σε κόμικς. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο μέρος ξεκινά με ένα αρκετά εκτενέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visualization of educational scenarios (comics) for non-formal forms of learning at the Epigraphic Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Χρόνη, Ζαμπέλα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία 'Οπτικοποίηση εκπαιδευτικών σεναρίων (κόμικ) για μη τυπικές μορφές μάθησης στο Επιγραφικό Μουσείο' έχει ως βασικό στόχο μελέτης την οπτικοποίηση σεναρίων διαδραστικών εφαρμογών σε μορφή κόμικς, με σκοπό τη δημοσίευση και την παιδαγωγική τους αξιοποίηση σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Επιγραφικού Μουσείου. Με αφετηρία τον εποικοδομητισμό και την ενεργητική συμμετοχική μά...