Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ψηφιακή ιστορία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of Digital Narration in Mathematics of the 4th grade. Divide by 10, 100, 1,000 - Decimal numbers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Ευαγγέλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η ψηφιακή αφήγηση και οι ποικίλες εφαρμογές της στην Εκπαίδευση αποτελούν ένα πεδίο έρευνας που έχουν προσελκύσει εκπαιδευτικούς και επιστήμονες κυρίως τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα εργασία αξιοποιεί την εκπαιδευτική προσέγγιση που προσφέρει η ψηφιακή αφήγηση για τη διδασκαλία ενός μαθηματικού κανόνα (Διαιρώ με 10, 100, 1.000 – δεκαδικοί αριθμοί) σε μαθητές που φοιτούν στη Δ΄ τάξη του Δημοτικού. ...
Ημερομηνία:
27-07-2019 [2019-07-27]
Λυτζερίνου, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2022.
Η επιστήμη της Ιστορίας συνιστά μία διαδικασία διαλόγου ανάμεσα στον ιστορικό και στο υλικό του καθώς και μία αλληλόδραση ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν. Ως μάθημα, στο χώρο της εκπαίδευσης, η Ιστορία θεωρείται επίμαχο λόγω των ιδεολογικών και κοινωνι-κοπολιτικών της προεκτάσεων αλλά και λόγω των καθοριστι...