Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή ιστορία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακή ιστορία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of Digital Narration in Mathematics of the 4th grade. Divide by 10, 100, 1,000 - Decimal numbers [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Ευαγγέλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η ψηφιακή αφήγηση και οι ποικίλες εφαρμογές της στην Εκπαίδευση αποτελούν ένα πεδίο έρευνας που έχουν προσελκύσει εκπαιδευτικούς και επιστήμονες κυρίως τα τελευταία χρόνια. Η παρούσα εργασία αξιοποιεί την εκπαιδευτική προσέγγιση που προσφέρει η ψηφιακή αφήγηση για τη διδασκαλία ενός μαθηματικού κανόνα (Διαιρώ με 10, 100, 1.000 – δεκαδικοί αριθμοί) σε μαθητές που φοιτούν στη Δ΄ τάξη του Δημοτικού. ...
Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: Λυτζερίνου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2022. Η επιστήμη της Ιστορίας συνιστά μία διαδικασία διαλόγου ανάμεσα στον ιστορικό και στο υλικό του καθώς και μία αλληλόδραση ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν. Ως μάθημα, στο χώρο της εκπαίδευσης, η Ιστορία θεωρείται επίμαχο λόγω των ιδεολογικών και κοινωνι-κοπολιτικών της προεκτάσεων αλλά και λόγω των καθοριστι...