Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
φροντιστήρια
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Examining Students’ Perceptions on the Use of First Language in EFL Private Language School Classrooms [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Παπαστουγιαννίδη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The conflict around the issue whether the use of L1 should be eliminated or integrated in the learning process of foreign language has been strongly debated in multiple EFL contexts throughout the years. This academic dispute results from the fact that L1 is considered to have both positive and negative impact on language learning. The current research investigated EFL students’ perceptions on the...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A study of the teachers educational needs in the private coaching schools of Secondary Education on issues concerning their professional development, at the prefecture of Trikala.g [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Σκουμή, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας έρευνας συνιστά η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των καθηγητών, που εργάζονται στα φροντιστήρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην πόλη των Τρικάλων. Η δομή της διπλωματικής εργασίας αφορά στο θεωρητικό και στο ερευνητικό πλαίσιο. Στο θεωρητικό πλαίσιο διασαφηνίζονται οι έννοιες της Διά βίου μάθησης, της κατάρτισης, της επιμόρφωσης, της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, καθ...
Χρήση νέων τεχνολογικών μέσων από μαθητές Β/θμιας που μετέχουν σε Online φροντιστηριακά μαθήματα
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The case of ΙCT on tutorials for secondary education students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
Μπουρόπουλος, Θεμιστοκλής
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που συντελείται η διαδικασία της μάθησης και της επικοινωνίας (ανάμεσα στον διδάσκοντα και τον διδασκόμενο) όταν υπάρχουν προγράμματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Β/θμια εκπαίδευση με έμφαση στα φροντιστήρια Β/θμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα ήταν πολυμεθοδική με την διανομή 51 ερωτηματολογίων αλλά και τη διενέργεια 5 συνεντεύξεων σε μαθητές ιδιωτικ...