Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
φοιτητής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
18-07-2019 [2019-07-18]
Σιμιτσής, Λάζαρος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο την αξιολόγηση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) e-THMMY του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η αξιολόγηση βασίστηκε στο μοντέλο αξιολόγησης HELAM, με τη βοήθεια του οποίου εξετάζονται οι διαστάσεις: 1. της οπτικής των φοιτητών απέναντι στο ΣΔΜ, 2. του ρόλου των διδασκόντων σε σχέση με το Σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The students' interaction with Learning Management System in blended learning progmams of e-learning studies. A case study on H.O.U. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2018 [2018-09-16]
ΓΛΕΝΤΖΕΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το πεδίο της αξιολόγησης των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στον ελλαδικό χώρο και ειδικά σε προγράμματα μικτής μάθησης που συνδυάζουν πρόσωπο με πρόσωπο και εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν έχει εξεταστεί εκτεταμένα.
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις διαστάσεις που διέπουν το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (Σ.Δ.Μ.) του Ε.Α.Π. μέσα από τις αντιλήψεις τω...
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
Τερζής, Ελευθέριος Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία μεταξύ Καθηγητών και φοιτητών αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ολοκλήρωση ενός προγράμματος Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Η επικοινωνία αυτή συμβάλλει καθοριστικά στην ακαδημαϊκή πορεία ενός φοιτητή στα πλαίσια ενός προγράμματος ΑεξΑΕ. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνία προσφέρει την απαραίτητη γνωστική ή συναισθηματική υποστήριξη, συμβάλλει στη δημιουργία ευχάριστου μαθησ...