Κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Film tourism and its contribution to tourism destination development [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-9-2023 Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΜΕΓΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα εξωστρέφειας και ανάπτυξης για τις χώρες. Παράλληλα, αποτελεί σημαντικό κοινωνικό φαινόμενο, μέσω του οποίου αλληλοεπιδρούν πληθυσμοί και κουλτούρες. Η πανδημική κρίση διέκοψε και μετέβαλλε και τις δύο παραμέτρους, όμως ταυτόχρονα, αποτέλεσε ευκαιρία αναζήτησης νέων τουριστικών προϊόντων και τάσεων, προκειμένου να ανακάμψει η τουριστική δραστηριότητα και να συνεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Brand personality of Chios as a destination [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Μοσχάκης, Σταμάτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διερευνά το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της διεύρυνσης της προσωπικότητας του τουριστικού προορισμού της Χίου. Για τον λόγο αυτόν γίνεται αναφορά στην θεωρία του τουριστικού μάρκετινγκ, το οποίο γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη στις μέρες μας. Στην περίπτωση της Χίου γίνεται χρήση όλων των παραδοσιακών μορφών διαφήμισης προκειμένου να γνωστοποιηθούν οι τουριστικές υπηρεσίες που παρέχον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media as a marketing tool for alternative tourism business. The case of the Chania Region. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κρητικός, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Π.Ε. Χανίων μέσα από την δυνατότητα που της παρέχει το πλούσιο φυσικό περιβάλλον με την μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων που μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη σε συνδυασμό με την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά της είναι ιδανικός τόπος για την ανάπτυξη διαφόρων μορφών ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού. Η στροφή που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια προς την προώθηση διαφόρων ειδών επιχει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism development and regional growth. The case of the Regional Unit of Kastoria [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαλμπάδη, Μήνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια δραστηριότητα με εκφάνσεις πολιτικές, πολιτισμικές κοινωνικές και οικονομικές, πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο, αφορά όλα τα κοινωνικά στρώματα και ως κλάδος της οικονομίας, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες τόσο διεθνώς, όσο και στην Ελλάδα. Για την ελληνική οικονομία ειδικότερα ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σε βασικό πυλώνα οικονομικής και τοπ...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΤΣΟΥΡΑΠΟΥΛΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Πάτρα σήμερα είναι μια σύγχρονη πόλη με μεγάλη ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, ενώ το λιμάνι της είναι ένα από τα σημαντικότερα της Ελλάδας και αποτελεί την κύρια πύλη από και προς τη Δυτ. Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος του τουρισμού στην Ελλάδα παρουσιάζει, παρά την οικονομική κρίση, μεγάλη αύξηση. Αντίθετα την ίδια περίοδο η πόλη της Πάτρας, δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει την γενικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The online identity of Greek tourist destinations: The case of the Regional Unit of Lassithi [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η διαδικτυακή ταυτότητα της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου και πώς αυτή προβάλλεται μέσα από τις ιστοσελίδες των τεσσάρων δήμων της. Στην αρχή γίνεται μια αναφορά στον τουρισμό καθώς και στο πόσο σημαντική είναι η συνεισφορά του στην οικονομική ανάπτυξη μιας περιοχής. Στη συνέχεια μελετώνται συγκεκριμένες μορφές τουρισμού όπως ο μαζικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing of agrotourism businesses: Investigation of prospects for development of agrotourism in the Region of Thessaly [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Δεδούσης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο αγροτουρισμός ή αγροτικός τουρισμός, αποτελεί σήμερα, μια ισχυρή τουριστική τάση παγκοσμίως, με απτές ενδείξεις περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς συνδυάζει την ανάγκη των κατοίκων, των μεγάλων κυρίως αστικών κέντρων, να ξεφύγουν από τους απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, με την ανάγκη των κατοίκων της υπαίθρου, να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους. Στον αγροτουρισμό, οι κύριες τουριστικές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plan for the Municipality of Patras [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΛΕΚΚΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι τουριστικοί προορισμοί ανταγωνίζονται πολύ έντονα μεταξύ τους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Όλο ένα και περισσότεροι προορισμού προστίθενται στην λίστα των δυνητικών τουριστικών προορισμών. Η συνεχή ενημέρωση, η εύκολη συλλογή μεγάλου όγκου πληροφοριών για ένα προορισμό και η ανάπτυξη των τεχνολογιών κάνουν αυτόν τον ανταγωνισμό εντονότερο. Φιλοδοξία από την ανάπτυξη της παρούσας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Climbing Tourism as an eligible form of sustainable alternative tourism in the prefecture of Heraklion and the necessary marketing actions for its development [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Τζαμούση, Γαρυφαλιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, με σκοπό την διερεύνηση του περιθωρίου βιώσιμης ανάπτυξης του αναρριχητικού τουρισμού στον νομό Ηρακλείου Κρήτης. Η αναρρίχηση, σαν δραστηριότητα, κερδίζει συνεχώς νέο έδαφος σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά τον πλούτο του νησιού της Κρήτης, και ιδιαίτερα του νομού Ηρακλείου, σ...
Ημερομηνία: 2017 [2017] Συγγραφέας: ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην τουριστική παραγωγή η παροχή υπηρεσιών δεν είναι ορατή και αντιληπτή άμεσα από τον πελάτη διότι είναι άυλες οι υπηρεσίες. Επιπλέον, υπάρχει ποικιλία ανάμεσα στις υπηρεσίες (μπορούν να είναι διαφορετικές και ξεχωριστές αφού εξαρτώνται από υποκειμενικούς παράγοντες, τόπο, χρόνο, πηγή). Επίσης, οι υπηρεσίες είναι ενιαίες και αδιαχώρητες αφού παράγονται και καταναλώνονται την ίδια χρονική στιγμή....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism market segmentation and alternative forms of tourism: The case of Ancient Corinth [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΕΠΑΣΤΑ, ΘΑΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα αξιοθέατα θεωρούνται πόλος έλξης για έναν προορισμό και η βιβλιογραφία τονίζει την αξία τους στη δημιουργία του συστατικού “τόπος” στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Η παρούσα εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης για την Αρχαία Κόρινθο με ανάλυση της βιβλιογραφίας και εφαρμογή πρωτογενούς έρευνας στους αλλοδαπούς επισκέπτες του χώρου. Μελετώνται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού δίνοντας έμφαση σ...