Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συνεκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Inclusive pedagogy: Greek teachers’ perceptions of inclusive education of children with disabilities in primary schools in Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Θαρουνιάτη, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία στη γενική εκπαίδευση είναι μια από τις πλέον σημαντικές απαιτήσεις των σύγχρονων κοινωνιών. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία και την εξέλιξη αυτού του εγχειρήματος, αφού είναι αυτοί που τελικά θα διαμορφώσουν φιλόξενα και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακά περιβάλλοντα. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The investigation of the training needs of secondary education teachers in the Prefecture of Kozani regarding the co-education of children with disabilities in general education schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Πολυζώης, Άγγελος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Κοζάνης σχετικά με τη συνεκπαίδευση παιδιών Α.μ.Ε.Α. σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το σκοπό αυτό υιοθετήθηκε η μικτή πρωτογενής έρευνα. Ειδικότερα έλαβε χώρα μία πρωτογενής έρευνα ερωτηματολόγιου, στην οποία συμμετείχαν 100 εκπαιδευτικοί και παράλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' views on teaching models and their educational readiness to apply intercultural teaching methods and techniques in the classroom in public schools of Primary Education of 3rd Region in Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κοσμά, Ξανθούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος κόσμος αποτελεί μια πολυπολιτισμική πραγματικότητα. Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να αποδεχτεί και να αναγνωρίσει το σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη δημιουργική αλληλεπίδραση και τη συνεργασία των μαθητών. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια θεσμική εκδοχή κοινωνικής και πολιτισμικής διαχείρισης διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα, που αφ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι μαθητές με δυσκολίες σε συγκεκριμένες γνωστικές διαδικασίες και ακαδημαϊκές δεξιότητες, που όμως έχουν φυσιολογικό επίπεδο πνευματικής λειτουργίας, θεωρούνται ότι έχουν μαθησιακή δυσκολία. Μέσα στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης ως πρακτικής, επιδιώκεται η ενσωμάτωση των μαθητών αυτών στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης. Οι δάσκαλοι καλούνται να αναγνωρίσουν έγκαιρα και να διδάξουν μαθητές με μαθησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and opinions of kindergarten teachers regarding the intergration of pupils with special educational needs in kindergarten. The case of the regional unit of kozani. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΕΚΑ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των νηπιαγωγών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης του νομού Κοζάνης σχετικά με την ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Επιμέρους στόχοι ήταν η καταγραφή των απόψεων για το ζήτημα της ειδικής αγωγής, των απόψεων αναφορικά με την ένταξη και το βαθμό ετοιμότητας του σχολείου, των εκπαιδευτικών ...