Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συνδυαστική μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using Technology-assisted IBL to teach Grammar in the 1st Grade of the Greek Lyceum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Ράμμου, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Taking as its starting point the importance of grammar in teaching and learning English, the current action research aspires to align with current methodological trends viewing grammar as an essential language skill that can be taught along with the four skills. To this end, an Inquiry Based Learning approach is employed with the integration of technology in a variety of forms in order to maximize...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The work of the trainer in the pilot program application of the Major Training Program (MTP): viewpoints of the trained teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η καταγραφή της εκπαιδευτικής πραγματικότητας σήμερα, μέσα από τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τη συνεχή ανανέωση των σχετικών πληροφοριών, εγείρει το αίτημα για μια αναθεωρημένη εκπαιδευτική πρόταση. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του 21ου αιώνα, το Υπουργείο Παιδείας έχει καταθέσει την πρόταση για το Νέο Σχολείο με βασικούς στρατηγικούς στόχους την προώθηση της Διά Βίου Μάθησης κ...