Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ρόλος διευθυντή
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Primary School Principal's role in introducing and implementing innovations: Exploring the perceptions of the Teaching and Leading staff [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ρεστέμης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το ζήτημα της εισαγωγής της καινοτομίας στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα διερευνά τον ρόλο του διευθυντή ενός σχολείου στην προώθηση καινοτόμων προσπαθειών στο σχολικό περιβάλλον. Αφουγκράζονται οι απόψεις εκπαιδευτικών και διευθυντών αναφορικά με τον τρόπο που διευθύνει και καθοδηγεί ένας διευθυντής το εκπαιδευτικό του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Organizational culture in Secondary Education: A quantitative research of the views of the secondary education’s teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την κουλτούρα των σχολικών μονάδων, όπου υπηρετούν. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται να εντοπιστεί η υπάρχουσα κουλτούρα των σχολικών μονάδων και να συσχετιστεί με τους παράγοντες διαμόρφωσής της και με την επιρροή που ασκεί στο έργο των εκπαιδευτικών και των μαθητών των αντίστοιχων ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Σταγκώνης, Παύλος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις συγκρούσεις στο πλαίσιο των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από την οπτική γωνιά του διευθυντή, το ρόλο που αυτός διαδραματίζει και τους τρόπους επίλυσης που επιλέγει κάθε φορά ανάλογα με το ηγετικό του προφίλ, αλλά και το αίσθημα αυτο-αποτελεσματικότητας που τον διακατέχει. Ερευνά ακόμη το πώς ο τρόπος επίλυσης διαφοροποιείται ανάλογ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of Primary Education teachers on the role of the principal in the management of conflicts between teachers at school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Αγγελόπουλος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αχαΐας για τις μεταξύ τους συγκρούσεις, τις επιπτώσεις που αυτές προκαλούν, καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζουν οι διευθυντές στη διαχείρισή τους. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αποσαφηνίζεται η έννοια της σύγκρουσης, ενώ προσδιορίζονται οι αιτίες και οι επιπτώσεις τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Director's contribution to introduction of innovations in primary school: Teachers opinions of western Thessaloniki's primaries schools. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Ιωάννου, Νικολέτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της διεθνούς εξέλιξης οι σύγχρονες τάσεις της εποχής παρουσιάζουν γοργούς ρυθμούς τεχνολογικής, επιστημονικής και οικονομικής ανάπτυξης. Η εκπαίδευση στην προσπάθειά της να συμβαδίσει με τις ανάγκες της σημερινής κοινωνίας, προωθεί αλλαγές και εκσυγχρονισμούς με σκοπό την κοινωνική κι οικονομική πρόοδο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση υλοποιούνται προγράμματα που προάγουν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ and principals’ views on the role of the principal in developing a positive school climate in primary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΤΣΑΡΕΑ, ΜΑΡΙΚΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών και των διευθυντών για τα χαρακτηριστικά του θετικού σχολικού κλίματος, τους παράγοντες που το επηρεάζουν και το ρόλο του διευθυντή του σχολείου στη διαμόρφωσή του και καταλήγει ότι οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις κυρίως μεταξύ διευθυντή και εκπαιδευτικών επιδρούν καίρια στην ποιότητά του.