Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολυπολιτισμική τάξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στην σχολική τάξη. Απόψεις νηπιαγωγών στον Νομό Αττικής.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The management of cultural diversity in the classroom. Perceptions of kindergartens in the prefecture of Attica. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Παναγιωτακοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες παρατηρείται αυξημένη μετακίνηση πληθυσμιακών ομάδων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Τα κράτη-μέλη της ΕΕ επιθυμούν την ομαλή ένταξη των μεταναστών στις χώρες υποδοχής και κατ’ επέκταση την ομαλή ένταξη των αλλοδαπών-μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις απόψεις των νηπιαγωγών αναφορικά με τη διαχείριση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of Environmental Education to the multicultural Greek school. The view and the role of Greek teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κοντού, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία διερεύνησε τη συμβολή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο πολυπολιτισμικό ελληνικό σχολείο μέσω των απόψεων των Ελλήνων εκ-παιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η έρευνα διεξήχθη από το Μάρτιο του 2020 ως το Μάιο του 2020 και το δείγμα αποτελούταν από 22 δασκάλους σε δημόσια Δημοτικά σχολεία της Αττικής. Για την έρευνα, επελέγη η ποιοτική μέθοδος με βασικό εργαλείο την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
L’enseignant/acculturateur devant le défi de la classe multiculturelle: les problèmes de formation, de motivation, de moyens. Étude de cas du français et de l’espagnol comme langues étrangères, au premier cycle du secondaire en Grèce, en Espagne et au Por¬tugal. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΤΕΡΙΑΝΑΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες ευρωπαϊκές κοινωνίες χαρακτηρίζονται από μία αυξάνουσα πολυπολιτισμικότητα. Αυτή η πολιτισμική διαφορετικότητα είναι εμφανής στην σχολική τάξη. Στα πλαίσια της δημόσιας εκπαίδευσης, ο καθηγητής ξένων γλωσσών καλείται ν’ αναλάβει τον ρόλο του «προσπολιτιστή», προκειμένου να διασφαλίσει τον διαπολιτισμικό διάλογο, να κινήσει στους μαθητές το ενδιαφέρον για τη διαφορετικότητα, να εκμηδεν...