Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολιτιστικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The cultural marketing of financial institutions. Comparative study of Greek commercial banks. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τσιαρβούλα, Στεργιανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι το marketing mix που χρησιμοποιούν για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση της πολιτισμικής τους πολιτικής οι πέντε τραπεζικοί όμιλοι που έχουν έδρα στην Ελλάδα (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Attica Bank). Εξετάζονται ερευνητικά τα ίδια τα παρεχόμενα πολιτιστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται, η πλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using video as tool and medium of cultural communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Δεματά, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το βίντεο θεωρείται ένα δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο και μέσο επικοινωνίας, που εφόσον χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο και αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του, μπορεί να αποτελέσει τον παράγοντα διαφοροποίησης ενός μουσείου από τους ανταγωνιστές του. Με τη χρήση του βίντεο ένα μουσείο έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει την προσοχή του διαδικτυακού κοινού και να αυξήσει την ενεργή εμπλοκή του· ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΜΠΕΛΜΠΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο υλικός πολιτισμός παράγει πολιτιστικά αγαθά, των οποίων η αξία προσελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών και τουριστών μέσω του πολιτιστικού τουρισμού, οι οποίοι αναζητούν τα αναμνηστικά αντικείμενα ως αποτύπωση των εμπειριών και των εικόνων του πολιτισμού που γνώρισαν κατά την παραμονή τους. Η μελέτη των αναμνηστικών αντικειμένων εμφανίζει μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της σημασίας τους ως έργων τέχνης που ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of digital marketing in the development of academic libraries and in the promotion of their work. The case of CITY College's "Information & Learning Commons" library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαδοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί την πιο πρόσφατη έννοια στις προσεγγίσεις που αφορούν το μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, αλλά όλο και περισσότερο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό για τα οφέλη που επιφέρει. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η υιοθέτηση των πρακτικών του από τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κρίνεται αναγκαία, καθώς οι τελευταίες αποτελούν δυναμικά κέντρα π...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσης εργασίας είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ εμπειρίας στον χώρο των μουσείων. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις για το μάρκετινγκ περιεχομένου και εμπειρίας στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του πολιτιστικού μάρκετινγκ, της στρατηγικής περιεχομένου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural marketing and use of digital media. The war museums of Greece case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-12-2017 [2017-12-05]
Ψύλλιας, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στα μέσα επικοινωνίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες και κυρίως οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, παρέχουν σήμερα τη δυνατότητα στους πολιτιστικούς οργανισμούς να σχεδιάζουν αποτελεσματικές επικοινωνιακές δράσεις, ικανές να προωθούν τα πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες σε ευρύ κοινό. Η πρόοδος αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη του διαδικτύου, και κυρίως ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εξωστρέφεια των πολιτιστικών οργανισμών και το «άνοιγμά» τους στην κοινωνία είναι σήμερα αναγκαίος παράγοντας ως προς την εξασφάλιση της οικονομικής τους βιωσιμότητας. Για αυτό τον λόγο, η οργάνωση επικοινωνιακής στρατηγικής αποτελεί πλέον επιβεβλημένη απόφαση και όχι απλώς επιλογή, ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να επιτύχει καλλιτεχνική ανάπτυξη και οικονομική βιωσιμότητα. Στο σύγχρονο δυναμικό ...