Κριτήρια αναζήτησης: ομαδοσυνεργατική μάθηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ομαδοσυνεργατική μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L'impact de l'escape game en classe de FLE, une source de motivation et un outil efficace, afin de rendre l'apprentissage actif et coopératif [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: ΡΟΥΓΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος των νέων για τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού και τις ψηφιακές τεχνολογίες, ο εκπαιδευτικός κόσμος, αναζητώντας πάντα καινοτόμες ιδέες, στράφηκε προς την παιχνιδοποίηση με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Ανάμεσα στις πολυάριθμες διαθέσιμες παιδαγωγικές πρακτικές, τα παιχνίδια απόδρασης αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη δραστηριότητα η οποία θα μπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The Ethno-Religious Communities of Kavala 1862-1922. Implementing a Local History training program» [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Γκάγκου, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επισφραγίζεται ένα γόνιμος και δημιουργικός κύκλος που άνοιξε με τη φοίτησή μου στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Δημόσιας Ιστορίας του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τα ερωτήματα που πυροδότησαν τη σκέψη και τους προβληματισμούς μου για το σχεδιασμό και τη συγγραφή του συγκεκριμένου πονήματος άρχισαν να γεννιούνται κατά τη διάρκεια αυτών των ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Κωνσταντινίδου, Θεοδοσία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Μέσα σε ένα κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο και συνεχώς αναπτυσσόμενο, μεγάλη φαντάζει η πρόκληση της ετοιμασίας πολιτών που να σκέφτονται ευρωπαϊκά, να αισθάνονται ελληνικά και να ζουν ορθόδοξα χριστιανικά. Σημαντικό μερίδιο ευθύνης σε αυτή την προετοιμασία διαδραματίζει ο χώρος του σχολείου γενικότερα και της τάξης ειδικότερα, ο οποίος για να παραμείνει ζωντανός και δημιουργικός ως θεσμός, θα πρέπει...