Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ξενοδοχεία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Financial Performance of Hotel Units in London and Athens (Case Study of Two Representative Hotels Based in London and Two in Athens) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2025
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΣΟΥΝΟΓΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία αναλύθηκαν οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις δύο ξενοδοχειακών μονάδων που εδρεύουν στο Λονδίνο και δύο που εδρεύουν στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη ξενοδοχειακή μονάδα που αναλύθηκε και εδρεύει στην Αθήνα είναι η Plaza Hotel καθώς και η Athens Capital Hotel. Από την άλλη πλευρά, οι ξενοδοχειακές μονάδες που αναλύθηκαν και εδρεύουν στο Λονδίνο είναι το Hotel Café Royal κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Leadership style and conflict management. Case study: the Greek hotel industry. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2023
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΙΑΧΡΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κύριος σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της σχέσεως μεταξύ των στυλ ηγεσίας και της διαχείρισης συγκρούσεων. Με άλλα λόγια, η παρούσα διπλωματική εργασία θα μελετήσει το κατά πόσο τα στυλ ηγεσίας συμβάλλουν θετικά ή αρνητικά στη διαχείριση συγκρούσεων στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο και ιδιαίτερα σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων. Η έρευνα ήταν ποσοτική και έγινε σε δείγμα εργαζόμενων...
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΧΝΙΑΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ένα από τα σύγχρονα ζητήματα στην τουριστική και ειδικότερα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι η χρήση των νέων τεχνολογιών, η οποία έχει επιφέρει έναν νέο τύπου ξενοδοχείων τα smart hotels. Ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία προσπαθούν να προσφέρουν εξατομικευμένες και εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, εφαρμογών και καινοτομιών. Στην παρούσα εργασία πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Empowering leadership, employee creativity, innovation and efficiency in the hospitality sector in Greece. The case study of 4* and 5* hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Σολωμός, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το μεταβαλλόμενο εργασιακό τοπίο στους τομείς του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει υψηλό επίπεδο πολυπλοκότητας, έχοντας οδηγήσει στην αποκέντρωση των ρόλων των εργαζομένων και στην αύξηση των γνωστικών απαιτήσεων από τους εργαζόμενους. Παράλληλα, μέσα στο εργασιακό περιβάλλον έχει αρχίσει να εμφανίζεται η ενδυναμωτική ηγεσία. Οι μοναδικές πιέσεις στις επιχειρήσεις της φιλοξενίας παγκοσμίω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism in uncertain times. Issues and challenges in Covid 19 era. The case of Region of Peloponnese [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Τομπουλίδου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την υγειονομική κρίση του Covid 19, που προκάλεσε ποικίλες αναταράξεις στον παγκόσμιο τουρισμό. Το χτύπημα υπήρξε αναπάντεχο και αδυσώπητο μετά από μία δεκαετία διαρκούς μεγέθυνσης. Ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν μια υγειονομική κρίση δεν προκάλεσε τέτοια παύση στις μετακινήσεις, τη βασική προϋπόθεση για τη πραγματοποίηση του ταξιδιού.
Στην προκειμένη περίπτωση έ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effects of the health crisis on tourism businesses in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μπολίκας, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση των
οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού στον ελληνικό ξενοδοχειακό
κλάδο και συγκεκριμένα στα ξενοδοχεία που υπάγονται στην κατηγορία των 4 και 5
αστέρων της Αττικής. Για την κάλυψη του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε
πρωτογενής ποσοτική έρευνα που βασίστηκε σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Το
ερωτηματολόγιο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Βέλτιστες ηγετικές πρακτικές και η επίδρασή τους στην εργασιακή απόδοση [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this Dissertation is to help Greek companies to understand how an in what way
leadership practices influence employee's job satisfaction and productivity. For this reason
the thesis will focus on the case of the tourist industry, which according to SETE (2019)
produces more than the 25% of Greece GDP (directly and indirectly) and also it concerns
more than the 50% of the jobs in the...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Lobbyscape: The Impact of Hotel Lobby on Customer Satisfaction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Πυθαρουλάκης, Μίνωας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση που ασκούν οι περιβαλλοντικές διαστάσεις (environmental dimensions) και τα ατμοσφαιρικά στοιχεία (atmospheric elements) των hotel lobbies. Η έρευνα προσανατολίζεται στην κατανόηση της σημασίας των διαφορετικών στοιχείων των lobbies για ένα ξενοδοχείο, ιδιαίτερα σε σχέση με την ικανοποίηση των πελατών. Εδώ εισάγεται και δημοσιεύεται για πρώτη φορά ο όρος ‘lob...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Family vacations with young children, in 5 Star Hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΧΕΤΕΛΕΚΙΔΟΥ, ΠΑΡΘΕΝΑ-ΣΤΕΛΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι οικογένειες που πραγματοποιούν διακοπές με ανήλικα παιδιά σε ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα, αποτελούν μια ομάδα ανθρώπων που έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά καθώς και πολυσύνθετες ανάγκες. Πρόκειται για μια ανάλυση των προϊόντων ,υπηρεσιών και δραστηριοτήτων που παρέχονται στις οικογένειες κατά την διαμονή τους στα συγκεκριμένα τύπου καταλύματα. Πραγματοποιήθηκαν τηλεφωνικές συνεντεύξεις αλλά ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Social media as a marketing tool and its use in the hospitality industry" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
ΣΠΙΤΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The remarkable growth of internet in the past years and the immense use of social media by millions of people around the world have changed the way we regard not only communication and relations among people, but also marketing practices used by businesses digitally. The access in information is easier and faster than ever before and this is a great challenge for professionals in tourism, as they ...
Ημερομηνία:
25-09-2016 [2016-09-25]
ΜΠΟΓΡΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το εσωτερικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, καθώς σύμφωνα με τις αρχές του εσωτερικού μάρκετινγκ υπάρχει άμεση συσχέτιση στην ικανοποίηση του εργαζόμενου και στην ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό έχει σαν συνέπεια ότι για να εξασφαλίσει μία επιχείρηση την ικανοποίησ...