Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μαθησιακά αποτελέσματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Creation, implementation and evaluation of educational material for the teaching of Physics in Primary School in the context of the new Curriculum and distance education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Κουντούρη, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες και τα φαινόμενα που διδάσκονται στο μάθημα των Φυσικών του Δημοτικού καθιστούν ιδιαίτερα σημαντική τη δημιουργία και εφαρμογή σύγχρονου εκπαιδευτικού υλικού που να συνάδει με το επίπεδο, τις ανάγκες των μαθητών και τις προσκλήσεις της σύγχρονης εποχής, με στόχο τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. Στην παρούσα εργασία επιδιώχθηκε να αξιολογηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα (με αξιολόγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Training of the PE02-field teachers on differentiated teaching. Evaluating the learning outcomes and identifying the obstacles encountered in their distance education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παπαναστασίου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αξιολογηθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα και να ανιχνευθούν τα εμπόδια που συνάντησαν οι εκπαιδευόμενοι (εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ02- φιλόλογοι) κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευσή τους στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ). Για την εξέταση των παραπάνω μεταβλητών ακολουθήθηκε η ποιοτική μέθοδος, η οποία στηρίχθηκε στην ανάλυση δεδομένων που συλλέχθηκαν από: α) την...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Παρίσης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση των Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) του εκπαιδευτικού προγράμματος της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) «Μεταλυκειακό έτος – τάξη Μαθητείας» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), ως προς τη συνεισφορά των μαθησιακών αποτελεσμάτων (ΜΑ) στην ομαλή ένταξη των μαθητευομένων στην αγορά εργασίας και στην επίδρασή τους στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of primary and secondary school teachers on the contribution of the European Erasmus+KA2 Programmes to improving the quality of educational work [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΔΑΒΒΕΤΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα Erasmus+ είναι προγράμματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που σχετίζονται με την εκπαίδευση και στοχεύουν στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών και στον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων. Από την υπάρχουσα βιβλιογραφία παρατηρήθηκε ότι δεν εχει υλοποιηθεί ικανοποιητικός αριθμός μελετών σχετικά με τη συμβολή των Προγραμμάτων Erasmus+ KA2 στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου σε Δημοτικά κα...