Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κοινωνική παρουσία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
21-09-2018 [2018-09-21]
Σιδηροπούλου, Μαρία-Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι σχέσεις μεταξύ ακαδημαϊκού στρες, ανατροφοδότησης και κοινωνικής παρουσίας. Στα εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών, η άμεση ανατροφοδότηση, η ενθάρρυνση της επικοινωνίας η προβολή συναισθημάτων μέσω του τόνου και του χειρισμού του γραπτού λόγου από την πλευρά του καθηγητή συμβούλου, διευκολύνουν τη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος που έχει κάποια από...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Student satisfaction with the program, interaction, social presence and self-regulation. A correlational study in Hellenic Open University. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Τσιέπα, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξέτασε την σχέση ανάμεσα στην ικανοποίηση των φοιτητών του ΕΑΠ από το πρόγραμμα σπουδών τους και την αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων με τον Καθηγητή-Σύμβουλο, την αλληλεπίδραση με τους συμφοιτητές τους, την αίσθηση κοινωνικής παρουσίας και την αυτορρύθμιση. Στην έρευνα συμμετείχαν 190 μεταπτυχιακοί φοιτητές του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής», του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστ...
Η αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από τα ΕΚΦΕ για την επιμόρφωση του κλάδου των φυσικών.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The capitalization of distance education for the training of science teachers through the Laboratory Centers of Natural Sciences (EKFE). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΔΑΚΗΣ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας είναι να συγκρίνει την μαθησιακή εμπειρία δυο διαφορετικών ομάδων εκπαιδευομένων όπου η μία εκπαιδεύτηκε με τη μέθοδο της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας την διαδικτυακή πλατφόρμας PhET και η άλλη με δια ζώσης διδασκαλία στα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών. Συγκεκριμένα η έρευνα επιχειρεί να καταγράψει κατά πόσο η διαφοροποίηση στη μέθο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of social presence in perceived learning and satisfaction of students in open and distance education. The case of the course EKP 65 of the HOU [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΜΕΛΕΤΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ερευνητικό πεδίο, στο οποίο εντάσσεται η παρούσα εργασία αφορά στον χώρο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως αυτός μορφοποιείται στο μοναδικό σχετικό ίδρυμα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Πριν την τοποθέτηση των ερευνητικών ερωτημάτων, επιχειρείται μια θεωρητική προσέγγιση του τρόπου που λειτουργεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, παρουσιάζεται το υπόβαθρο του θέματος της εργασίας και οι ιδια...