Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
καθήκοντα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Créer des activités de compréhension et de production orale et écrite pour le KPG grec niveau A (A1&A2). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Παναγιωτίδου, Φάνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR) του Συμβουλίου της Ευρώπης αποτελεί για τους εκπαιδευόμενους αλλά και τους καθηγητές ξένων γλωσσών σημείο αναφοράς κατά την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, τη χρήση τους αλλά και την απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων. Είναι χωρισμένο σε τέσσερα μέρη (γραπτά, ακουστικό, έκθεση και προφορικό) και αναφέρεται σε έξι επίπεδα. Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploration des tâches inclues dans le manuel de français pour le primaire Arthur et Lilou et leur rôle dans la motivation des apprenants [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΨΑΡΡΟΥ, ΖΩΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Τη σημερινή εποχή, η πλειοψηφία των εκδοτών προσφέρει εγχειρίδια διδασκαλίας / μάθησης για τη γαλλική ως ξένη γλώσσα, τα οποία βασίζονται στις αρχές της "Perspective Actionnelle". Αυτή είναι η περίπτωση της μεθόδου Arthur και Lilou που χρησιμοποιείται σήμερα για τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένη γλώσσα στο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα, το οποίο επικεντρώνεται κυρίως στα καθήκοντα. Επιπλέον, το κύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Between two worlds: Sub-manager or valuable partner? Teacher or Administrative Member? The perception of the deputy principals of Musical Schools for their administrative role [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ευθυμίου, Χάιδω
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη εξετάζει το διοικητικό ρόλο των υποδιευθυντών μουσικών σχολείων της Ελλάδας, όπως τον αντιλαμβάνονται οι ίδιοι, συμβάλλοντας στη διερεύνηση ενός θέματος, το οποίο υποεκπροσωπείται στη βιβλιογραφία. Πιο συγκεκριμένα, 18 υποδιευθυντές κλήθηκαν, στο πλαίσιο μιας ποιοτικής προσέγγισης, να συμμετάσχουν σε μία συνέντευξη και να απαντήσουν σε ερωτήσεις, που σχετίζονται τόσο με την περιγρ...