Κριτήρια αναζήτησης: εμπειρία
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εμπειρία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A study of the determinants and experience of breastfeeding in mothers of pre-toddlers [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-7-2024 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΝΑΚΟΥΤΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Επιδημιολογία (ΕΠΙ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η ανθρώπινη γαλουχία είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο αδιαμφισβήτητης αξίας που επηρεάζεται από ποικίλους παράγοντες. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει το θηλασμό την πρώτη ώρα μετά τον τοκετό, τον αποκλειστικό θηλασμό για τους πρώτους έξι μήνες ζωής και τη συνέχιση τουλάχιστον μέχρι την ηλικία των δύο ετών.Σκοπός: Η διερεύνηση των καθοριστικών παραγόντων και η καταγραφή της εμπειρίας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Greek customer experience and online platforms in tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ζαρκαδούλα, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι καταναλωτικές εμπειρίες σχετίζονται με το σύνολο των βιωμάτων/εμπειριών, σκέψεων και συναισθημάτων που έχει ο κάθε καταναλωτής για το αντίστοιχο προϊόν και εταιρεία. Η δέσμευση των καταναλωτών συνιστά τη συνεχή καλλιέργεια μιας σχέσης μεταξύ της εταιρείας και του καταναλωτή και υπερβαίνει κατά πολύ την ίδια τη συναλλαγή. Είναι μια σκόπιμη, συνεπής προσέγγιση από μια εταιρεία που παρέχει αξία σε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exhibition environments and embodied experience: The role of lighting [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Χωριανοπούλου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Ο τρόπος λειτουργίας των μουσειακών και εκθεσιακών χώρων έχει αλλάξει σημαντικά από την αρχή δημιουργίας τους έως σήμερα. Πλέον έχει υπάρξει στροφή από την απλή παρουσίαση στοιχείων ανάλογων της θεματικής του εκάστοτε χώρου, στη δημιουργία συνολικών εμπειριών και στη μετάδοση γνώσης σε πολλαπλά επίπεδα, με ταυτόχρονη ανάπτυξη των εκθεσιακών χώρων και κυρίως των θεματικών εκθέσεων. Παράλληλα, βρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From hope to decline: a narrative photo reportage from the industrial area of ​​Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: ΣΤΑΜΝΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Το αφηγηματικό φωτορεπορτάζ, είδος που ανήκει στην ευρύτερη οικογένεια της αφηγηματικής δημοσιογραφίας, χαρακτηρίζεται από έντονη υβριδικότητα και διαδραστικότητα, αντλώντας στοιχεία από τη δημοσιογραφία, τη λογοτεχνία και τη φωτογραφία. Η διαλογική σχέση του κειμένου με τη φωτογραφία αναδεικνύεται μέσα από το αφηγηματικό φωτορεπορτάζ με στόχο την παρουσίαση μιας πραγματικότητας, όχι απαραίτητα αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: school leadership: The role of the training and experience of the school principal in the performance of his work. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μπενάζη, Αντιγόνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο αποτελεσματικός σχολικός ηγέτης είναι μία πολυδιάστατη έννοια η οποία επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του ρόλου που έχει η κατάρτιση και η εμπειρία του σχολικού διευθυντή στην απόδοση του έργου του. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 150 εκπαιδευτικούς Β΄ βάθμιας εκπαίδευσης. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ενός τυποποιημένου ερωτηματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The concept of mentoring during the support of newcomers teachers. Beliefs and attitudes of secondary school teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Συγγενιώτη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Έντονο και πάντα επίκαιρο είναι το ενδιαφέρον στους εκπαιδευτικούς κύκλους σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, με τον θεσμό του mentoring να προκρίνεται συχνά, σε διεθνές επίπεδο, ως μέσο πρόσφορο και αποτελεσματικό. Ωστόσο στην Ελλάδα ο θεσμός αυτός είναι ακόμη όχι μόνο ανεφάρμοστος, αλλά και σχετικά άγνωστος στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Η παρούσα θεωρητική ...