Κριτήρια αναζήτησης: ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The teaching of the verb system of Greek to bilingual primary school students - Implementation proposals [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: ΜΑΛΛΙΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο διδασκαλίας των ρηματικών τύπων της ελληνικής σε δίγλωσσους μαθητές δημοτικού σχολείου και να κάνει μια διδακτική πρόταση. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία εστιάζει στο αν και στο πώς διδάσκονται οι τύποι να/ θα έγραφα, να/ θα έγραψα και να/ θα είχα γράψει, καθώς οι συγκεκριμένοι τύποι παρουσιάζουν δυσκολίες. Αυτοί οι γραμματικοί τ...
Ημερομηνία: 14-03-2020 [2020-03-14] Συγγραφέας: Λιαράκου, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή θα παρουσιαστούν τα λάθη τα οποία εντοπίζονται στην παραγωγή λόγου αγγλόφωνων μαθητών οι οποίοι διδάσκονται την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα. Στη συνέχεια τα λάθη αυτά θα αναλυθούν σε γλωσσικά χαρακτηριστικά τα οποία σχετίζονται με τα αντίστοιχα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης και θα σχολιαστούν στην μορφολογία των λέξεων, τη σύνταξη και το λεξιλόγιο, σχολιάζοντας τα λάθη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: AN ATTEMPT OF APPLYING A VARIANT OF P. FREIRE'S METHOD TO A TEACHING PROGRAM OF GREEK AS A SECOND LANGUAGE FOR FOREIGN PRISONERS [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΜΠΙΣΜΠΙΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα εξετάσαμε την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής βασικών στοιχείων της κριτικής παιδαγωγικής του Paulo Freire σε πρόγραμμα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε μία ομάδα ενήλικων εκπαιδευομένων από έξι κρατούμενους αλλοδαπούς του καταστήματος κράτησης Λάρισας. Συλλέξαμε τα δεδομένα μας με ποιοτικές μεθόδους διερεύνησης. Αξιοποιήσαμε τη μέθοδο της συμμετοχικής πα...