Κριτήρια αναζήτησης: ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Differentiated Instruction through the use of Educational Technology: Examining its implementation and its effectiveness in the EFL classroom. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: KELAIDONI, EFSTRATIA-RAFAILIA Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Differentiated instruction is an approach that takes into consideration the different needs students may have. It is realised through the employment of different strategies and activities in order to cater for the needs of every student and make learning accessible to everyone; struggling advanced and proficient students. The purpose of this study was the creation of different lesson plans...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΜΟΥΤΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα δεδομένα για την επικοινωνία των γονέων με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τη σχολική μονάδα είναι περιορισμένα στην Ελλάδα. Η έρευνα αυτή με δείγμα 212 γονείς με ή χωρίς παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη Νέα Φιλαδέλφεια προσπαθεί να απαντήσει σε ερευνητικά ερωτήματα που αφορούσαν την ανάγκη που καλύπτει η επικοινωνία, τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την επικοινωνία, τα χαρακτηρισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions and attitudes of teenager students with specific learning difficulties towards of bullying [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΜΠΙΤΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις και τις στάσεις των εφήβων με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απέναντι στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Το δείγμα αποτελείται από 240 μαθητές/τριες -120 με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και 120 με Τυπική Ανάπτυξη- γενικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τμήματα ένταξης. Η ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με τις αντιλήψεις έδειξε ότι οι έφ...